کد خبر: ۱۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: تعداد عمل های جراحی در سه بیمارستان ملکی استان اصفهان در شش ماه اول سال 98 به بیش از 24هزار عمل رسید.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی اعتصام پور اظهار داشت: مدیریت درمان اصفهان در شش ماه اول سال 98 موفق شد با 30 مرکز ملکی مشتمل بر سه بیمارستان و 27 درمانگاه عمومی و تخصصی در سطح استان، بیش از پنج میلیون و 500هزار بیمار سرپایی اعم از ویزیت پزشکان، مراجعات داروخانه و سایر واحدها و با 70 هزار بیمار بستری در بخش درمان مستقیم و 4272 مرکز طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم، حدود 12میلیون بیمار  را در پنج ماه اول سال 98 پذیرش و درمان کند.
دکتر اعتصام پور تعداد عمل های جراحی در سه بیمارستان استان را بیش از بیست و چهار هزار عمل اعلام کرد و گفت: از این میان 11 هزار و 530 عمل در بیمارستان دکتر شریعتی، 8664 عمل در بیمارستان دکتر غرضی و 4653 عمل در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان دارای سه میلیون و دویست هزار بیمه شده تامین اجتماعی اصلی و تبعی است، افزود: در شش ماه اول سال 98 حدود 17میلیون و 500 هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی مستقیم و غیرمستقیم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: