کد خبر: ۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: بیش از 2 میلیون نفر در 6 ماه نخست سال 98، به مراکز درمانی تامین اجتماعی فارس مراجعه کرده اند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر اکبر امیری در کمیته بیمه درمان که با حضور شرکای اجتماعی فارس و در محل کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان فارس برگزار شد، آخرین وضعیت خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان را تشریح کرد و گفت: کل مراجعین به مراکز درمانی در 6 ماه اول سال 98،  دو میلیون و 93 هزار و 93 نفر بوده اند که تلاش کرده ایم ارائه خدمات همراه با حفظ کرامت به بیمه شدگان تامین اجتماعی انجام شود.

دکتر امیری تعداد عمل های جراحی در این مدت را 5755 عمل در بیمارستان شهید دکتر بهشتی اعلام کرد و گفت: بیش از 1179 عمل آنژیوگرافی و 128 مورد عمل قلب باز از دیگر خدمات انجام گرفته در 6 ماه نخست سال 98 مدیریت درمان فارس  بوده است.

وی در خصوص بیمارستان در دست احداث سازمان تامین اجتماعی در استان فارس گفت: پس از اجرای عملیات اولیه، بزودی عملیات احداث ساختمان اصلی بیمارستان ملاصدرای شیراز آغاز می شود.

وی از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در سال 98 را بهره برداری از اورژانس مجهز و پیشرفته بیمارستان شهید دکتر بهشتی اعلام کرد و افزود: مصوبه این اورژانس در اواخر سال 96 گرفته شد و از اوایل سال 97 عملیات بازسازی این اورژانس شروع شد.

دکتر امیری ادامه داد: با وجود مشکلات مربوط به سازه قدیمی و انجام چندین مرحله مقاوم سازی و رعایت بالاترین استانداردها، از میان 6 پروژه بازسازی اورژانس که در سال 96 به تصویب سازمان تامین اجتماعی رسیده بود، تنها اورژانسی که به بهره برداری رسید اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: این اورژانس با مساحت 2100 متر مربع جزو بزرگترین و استاندارترین اورژانس بیمارستانهای ملکی سازمان است که در مهرماه  جاری راه اندازی شد و بزودی افتتاح رسمی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: