کد خبر: ۱۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸
نشست مشترک معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با دبیرکل اتاق تعاون ایران برگزارشد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: باید اهداف، برنامه ها و مسائل این سازمان را تبدیل به گفتمان کرد و با نگاه بلندمدت به انجام کار فرهنگی و اجتماعی در فضای گفتمان سازی و آموزشی اقدام کرد.
 عادل دهدشتی افزود: در منابع و مصارف همچنین درآمدها و پرداخت ها نیاز به کار فرهنگی و اجتماعی محسوس است.
وی افزود: با هم افزایی شرکای اجتماعی بایستی اهداف و برنامه های سازمان تامین اجتماعی را محقق کرد و بخش تعاون نقش مهم و موثری در این امر دارد چراکه بخش عمده ای از مشکلات ذینفعان سازمان در بخش تعاون است.
دهدشتی با توجه به سیاستها و اهداف مدیرعامل و تاکید ویژه ایشان در خصوص مشارکت شرکای اجتماعی در تصمیم گیریها و تصمیم سازی های سازمان بیان داشت: این معاونت بعنوان حلقه واسط فی مابین بصورت جدی و موثر برنامه های خود را بر پایه تعامل دوسویه با هدف بهره مندی از ظرفیت های کارشناسی و پتانسیل اجتماعی آنها در راستای حفظ و صیانت از منابع و منافع سازمان با همکاری و همراهی بخشهای مختلف درون و برون سازمانی تدوین خواهد کرد.

ماشاء الله عظیمی دبیرکل اتاق تعاون ایران نیز در این نشست با بیان اینکه اتاق تعاون همراه با سازمان تامین اجتماعی و همگروه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: تامین اجتماعی امانتدار مردم است و این مهم نیاز به کار فرهنگی دارد تا از این امانت به شکل صحیح استفاده شود که هدررفت منابع موجود را مدیریت کرده و رضایت جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی را موجب شود.
وی ابراز داشت: برگزاری جلسات متعدد مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی با مدیران عامل اتحادیه ها، اتاق‌های تعاون و تعاونگران بخش می تواند ضمن مرور قوانین جاری تامین اجتماعی از بروز مشکلاتی از این دست جلوگیری به عمل آورد.
عظیمی گفت: اتاق تعاون به عنوان یک بخش غیردولتی و مردمی با جامعه ای عظیم، می تواند همگام با سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمت به مردم قدم های موثری بردارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: