کد خبر: ۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل در بازدید از شعبه پارس آباد عنوان کرد:
سعید بشرخواه مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل در بازدید از شعبه تامین اجتماعی پارس آباد بر رعایت دقیق قوانین و مقررات ،شفافیت و صحت انجام امور تاکید کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دراین بازدید مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل  ضمن حضور در واحدهای مختلف این شعبه از نزدیک با همکاران به گفتگو پرداخت و آخرین وضعیت حوزه های تخصصی را مورد رصد و بررسی قرار داد .
نشست با رئیس و معاون شعبه و مسئولین واحدها بصورت جداگانه و طرح مباحثی از قبیل فرایند اجرای طرح پرونده الکترونیک ، کارگران ساختمانی ، مقرری بگیران ، بیمه قالیبافان ، نحوه عملکرد کارگزاری ، وصولی های حق بیمه و پیگیری مطالبات معوق از کارفرمایان ، مباحث مربوط به نیروی انسانی و... مهمترین موضوعات مطروحه دراین نشستها بود .
وی در این بازدید به  نظارت رئیس شعبه تأمین اجتماعی بر عملکرد واحدهای مختلف شعبه با هدف دستیابی به بهره مندی از توانمندی و ظرفیت موجود نیروهای انسانی شعب و برنامه ریزی جهت  اجرای طرح پرونده الکترونیک و تشکیل کارگروه با هدف جذب بیمه شدگان و شناسایی کارگاه های جدید و رعایت دقیق قوانین و مقررات، شفافیت و صحت انجام امور را تاکید و تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین بایستی در همه امور سرلوحه قرار گیرد.
بشرخواه در جریان سفر به پارس آباد از کارگزاری شماره 190 این شهرستان بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در این واحد بیمه ای مورد بررسی قرار داد .
وی در این بازدید در خصوص خدمات ارائه شده در کارگزاری های تامین اجتماعی از جمله ارائه لیست حق بیمه، صدور  و تمدید دفترچه بیمه راهنمایی های لازم را ارائه  و بر نقش مهم کارگزاری ها در تسهیل و تسریع ارائه خدمات به ذینفعان تاکید و تصریح کرد: ایجاد فضای مناسب و نیز ارائه خدمات در چارچوب قوانین و مقررات به صورت شفاف و به هنگام، مورد انتظار جامعه هدف است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل تعدیل خدمات مرتبط با مشتری، بین شعب و کارگزاری رسمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: انجام فعالیتهای میدانی در جهت تعمیم و گسترش بیمه های اجتماعی بین آحاد جامعه و مدیریت مصارف سازمان از جمله فعالیتهایی است که بخشی از آن به کارگزاریهای رسمی واگذار شده و انتظار می رود در این خصوص همکاران، اهتمام ویژه داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: