کد خبر: ۱۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸
پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در رشته شطرنج آقایان با حضور 27 تیم و 124 بازیکن از سراسر کشور، در شهرکرد برگزار شد. این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی تیمی و با فرمت زمانی 30 دقیقه برای هر بازیکن و 15 ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت برگزار شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،در این دور از مسابقات غلامرضا محمدی،مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در محل استقرار  ورزشکاران هدف از برگزاری المپیاد درون سازمانی را بالا بردن سطح آمادگی فکری و جسمی کارکنان، ایجاد انگیزه، شادابی و نشاط در بین آنان دانست و گفت: توجه به امر ورزش یکی از ضروریات در هر جامعه است و  افزون بر تقویت بنیه فردی، بنیه اجتماعی افراد را نیز تقویت می کند.
مراسم پایانی این مسابقات نیز با حضور مدیر کل تامین اجتماعی و معاونین استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد که در رده تیمی، اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استانهای آذربایجان شرقی،اداره کل درمان تامین اجتماعی تهران واداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی قزوین به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری نیز مقام پنجم این دوره از مسابقات را کسب نمود.همچنین در رده بندی انفرادی نیز آقایان مهدی لطفی زاده(آذربایجان شرقی)،فرزاد دری هکی(فارس)،حسین شیرعلیزاده(قزوین) از میز یک،آقایان جلال بهرامی(آذربایجان شرقی)،علی قدیمی(گیلان)،حسن آقابزرگی(اصفهان) از میز دوم، آقایان حسین طالبی(مازندران)، عباس زرگوش(خوزستان)، اسماعیل قلی زاده(آذربایجان شرقی) از میز سوم، آقایان مهدی صمدیان(اردبیل)، موسی برزگر(آذربایجان شرقی)،مجتبی نقیبی راد(اداره کل درمان تهران)از میز چهارم و آقایان محمدرضا نوری (مرکزی)، محسن دستگردی(خراسان جنوبی) و علیرضا مهری(گلستان) به ترتیب مقامهای اول تا سوم هر میز را کسب نمودند. در پایان با اهداء لوح وکاپ از تیمها و افراد برتر تجلیل بعمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: