کد خبر: ۱۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:
رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: به شرکت های هواپیمایی اخطار داده ایم که گران فروشی نکنند و چنانچه مردم با گران فروشی ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی برخورد کردند موضوع را به سازمان گزارش کنند.

با ایرلاین های متخلف و گران فروش برخورد می کنیم

باآنکه امسال مسئولان تمامی تلاش خود را برای افزایش دوبرابری صدور مجوز برای پروازهای اربعین به کار گرفته بودند اما تاخیرچندساعته و گرانی بلیت ها بسیاری از زائران را از این مسئله ناراضی کرده بود البته این مسئله تنها مختص به پروازهای اربعین نبود و بسیاری از پروازها طی روزهای گذشته از فرودگاه نجف به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران با تاخیر انجام شد که نمونه آن، تأخیر ۸ ساعته پرواز ۲۱:۳۰ پنج شنبه ۲۵ مهر قشم ایر بود.

جدا از معطلی مسافران برخی از زائرین به دلیل دشواری های سفر زمینی ترجیحشان این بود که سفرهوایی داشته باشند و دراین میان اصرار ایرلاین ها به اخذ مجوزهای بی حساب از سازمان هواپیمایی کشوری برای برگزاری پروازهای نجف علی رغم کمبود ناوگان هوایی خود دلیل دیگری برضعف برنامه ریزی ها بود. .

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی درمورد گرانی بلیت ها به خبرنگار قلم نیوز گفت: دامنه نرخ ها براساس استاندارد آن برسایت سازمان قراردارد و سقف نرخ ها نیز مشخص شده است و شایعه گرانی ها بی اساس است ؛ برای مثال سقف نرخ اصفهان که درروزهای عادی 590 هزارتومان بود درحال حاضر 300 هزار تومان به فروش می رسد و البته به شرکت های هواپیمایی اخطار داده ایم که گران فروشی نکنند و چنانچه مردم با گران فروشی ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی برخورد کردند موضوع را به سازمان گزارش کنند.

او درمورد تاخیر12 ساعته پروازها گفت: جدا از یک موردی که برای یکی از هواپیماها افتاد درموارد دیگر پروازها مشکلی نداشیتم و خوشبختانه هیچ گزارشی ازتاخیر پروازها دریافت نکرده ایم.

منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: