کد خبر: ۱۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
اسماعیل رادکانی از تعامل خوب اپراتورها و شرکت زیرساخت برای اشتراک گذاری اطلاعات پایشی شبکه ارتباطی به منظور افزایش کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال خبر داد.
مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای گفت: در پیک ترافیک مکالمات بین ایران و عراق، به رقم پنج میلیون دقیقه مکالمه در شبانه‌روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

اسماعیل رادکانی از تعامل خوب اپراتورها و شرکت زیرساخت برای اشتراک گذاری اطلاعات پایشی شبکه ارتباطی به منظور افزایش کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال خبر داد.

وی درباره ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین، گفت: ترافیک دیتای مبادله‌شده در ایام اربعین امسال به نسبت سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری داشته است.

مشاور وزیر ارتباطات درباره مشترکین رومر (دارندگان سیم کارت ایرانی در عراق) نیز افزود: میزان پیامک‌های ارسالی از ایران به زوار ایرانی داخل عراق نیز رشدی ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری را نشان می دهد. تعداد مشترکین رومر دیتا نیز نسبت به اربعین سال گذشته به میزان ۱۴۰ درصدی(۱.۴) برابری افزایش داشته است.

رادکانی با بیان این‌که در تمام اپراتورها این درصدها با کمی نوسان در همین حدود بوده است، افزود: در پیک ترافیک مکالمات نیز به رقم پنج میلیون دقیقه مکالمه در شبانه‌روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

وی با تاکید به این‌که وضعیت شبکه ارتباطی از پایداری خوبی برخوردار است، گفت: اربعین امسال پیک ترافیک از سال‌های گذشته زودتر اتفاق افتاد و شبکه ارتباطی تقریبا  از پیک ترافیک خود در این ایام عبور کرده است.

رادکانی با بیان این‌که، کیفیت ارتباطات به صورت ۲۴ ساعته از طرف اپراتورها و شرکت زیرساخت پایش می‌شود، افزود: با تعامل خوبی که بین اپراتورها و شرکت زیرساخت ایجاد شده، تمام اپراتورها و شرکت زیرساخت اطلاعات پایشی خود را به اشتراک می‌گذارند تا بتوانند کیفیت ارتباطات را در حد مطلوبی نگه دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: