کد خبر: ۱۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از رضایت حداکثری بیمه شدگان تامین اجتماعی گلستان از خدمات درمانی خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی با حضور در برنامه تلویزیونی گفتمان به سئوالات بیمه شدگان پاسخ داد.

دکتر نصرتی در این مصاحبه ضمن معرفی 2 مرکز درمان بستری و 7 درمان گاه استان به توسعه زیرساختها و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با بهره برداری از طرحهای عمرانی در دست ساخت وضعیت درمانی سازمان در استان بسیار دگرگون خواهد شد.

وی به ساخت درمانگاه در شهرهای آزادشهر، آق قلا، بندرگز  و استانداردسازی و افزایش سطح زیربنای اورژانس بیمارستان حکیم جرجانی گرگان از 600 متر به یک هزار و 600 متر اشاره کرد و افزود: علاوه بر موارد یاد شده دو درمانگاه آزادشهر و علی آباد کتول دوشیفته شدند و تعداد تختهای ویژه و عادی را در دو بیمارستان افزایش داده ایم که می تواند کمک بزرگی به بیماران باشد.

وی همچنین به تجهیز مراکز درمانی با بهترین تجهیزات روز دنیا اشاره کرد و اجرای طرح هتلینگ را یکی از دلایل عمده ارتقاء سطح رضایتمندی بیمه شدگان دانست.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از 10 میلیون بار مراجعه در استان پاسخ داده شده است، افزود: در حوزه بیماران خاص، شیمی درمانی  و رادیوتراپی براساس ضوابط سازمانی بین 90 تا 100 درصد هزینه ها طبق تعرفه دولتی پرداخت می شود و مفتخریم که در حوزه سلامت دهان و دندان نیز یکی از سه کلینیک مستقل دندانپزشکی کشور را دارا هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: