کد خبر: ۱۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۸
شورای راهبردی شبکه فروش در سندیکای بیمه گران تشکیل و اعضاء هیات رئیسه منتخب شدند.
در پی تصمیم سندیکا برای ایجاد شورای راهبردی نمایندگان در سندیکای بیمه گران، طی جلسه ای اعضاء هیات رئیسه و سمت های اعضاء طی رای گیری متخب شدند.

بر این اساس ، اعضا هیات رئیسه  از سوی شورای راهبردی شبکه فروش که بنا به دعوت سندیکای بیمه گران با حضور انجمن ها و کانون های نمایندگان و کارگزاران بیمه در روز دوشنبه 22 مهرماه از طریق انتخابات در محل سندیکای بیمه گران برگزار گردید، انتخاب شدند.
گفتنی است در این جلسه سمت اعضاء هیات رئیسه مشخص شد که بنابر تصمیمات اتخاذ شده رضا یدالهی از بیمه البرز به عنوان رئیس هیات رئیسه ، محمد رضا خاوری از کارگزاران بیمه به عنوان نایب رئیس هایت رئیسه  ، رضا دمقی ار بیمه آسیا به عنوان دبیر هایت رئیسه ،محمد رضا تولائی از انجمن کارگزاران بیمه به عنوان عضو هیات رئیسه و ابوالقاسم خاکباز از بیمه نوین به عنوان عضو هایت رئیسه انتخاب شدند.
گفتنی است، ایجاد شورای راهبردی شبکه فروش در سندیکای بیمه گران نشان می دهد ، در فصل تازه مدیریتی این تکشل صنفی توجه به نمایندگان و کارگزاران در دستور کار قرار گرفته است.


شورای راهبردی شبکه فروش در سندیکای بیمه گران تشکیل شد // رئیس و اعضاء هیات رئیسه انتخاب شدند +اسامی
گفته می شود ایجاد هماهنگی میان سندیکای بیمه گران با سایر تشکل های صنفی شبکه فروش در صنعت بیمه ، انسجام در تصمیمات بالادستی در خصوص شبکه فروش ، هدف گذاری برای احقاق حقوق این شبکه از اهداف  شورای راهبردی شبکه فروش می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: