کد خبر: ۱۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در کلانتری 12 شهر یزد ضمن تقدیم شاخه گل به نیروهای این مرکز از خدمات پلیس در برقراری امنیت شهر تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد حسین توحیدی‌فر ضمن با ارزش خواندن خدمات نیروی انتظامی از خدمات و زحمات نیروهای پلیس در برقراری امنیت و آرامش شهر تقدیر و تشکر کرد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی یزد در این بازدید ضمن مهم خواندن تلاش‌های مجموعه پرسنل نیروی انتظامی در جهت حفظ آرامش و تأمین امنیت جامعه هقته نیروی انتظامی را بهانه‌ای برای ادای دین به مجموعه بزرگ سرزمین انتظامی عنوان کرد و گفت: قطعاً افراد جامعه درهمه ایام قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های پلیس بوده و هستند و نام‌گذاری این هفته تنها فرصتی برای ابراز قدردانی از زحمات این عزیزان است.
در این دیدار سرهنگ مزیدی مدیر روابط عمومی نیروی انتظامی استان یزد نیز ضمن بیان اینکه هر چند یزد دارای امنیت بالایی است از مدیر درمان یزد خواست با فرهنگ سازی بین پرسنل مجموعه خود در افزایش ضریب امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم آگاه سازی نموده و به استفاده از وسایل پیشگیری از جرم و نیز استفاده از ابزار ایمنی تشویق نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: