کد خبر: ۱۸۲۹۳
تعداد کل نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران در چهارمین جلسه کارگروه کمیته بیمه و درمان از توجه ویژه مدیریت درمان به ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان خبر داد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد خورشیدی افزود: جلسات علمی و همایش های متعدد با حضور پزشکان و کادرهای درمانی و مشاورین سلامت در این خصوص برگزار می شود و همچنان اعلام آمادگی داریم تا با همکاری خوب کانونها در این خصوص به بازنشستگان ارائه خدمت کنیم.

دکتر خورشیدی از مسئولین کانونها درخواست کرد تا با اطلاع رسانی طرح بزرگ نسیم سلامت همکاران بیشتری در این طرح شرکت کنند از اینرو که موجب نشاط می شود.

لازم به ذکر است در جلسه کمیته بیمه و درمان، کانونهای فعال و مدیران ارشد اداره کل و درمان تامین اجتماعی با همگرایی به بحث پیرامون حل مشکلات حوزه بازنشستگان می پردازند.
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
0
0
چند روز پیش برای ازمایش خون به آزمایشگاه مراجعه کردم مبلغ کل ازمایش شد مجموع:1،814،750قابل پرداخت شد 1،314،000 سهم بیمار:1،314،255 پرداخت شده:1،314،000 جای سوال این است که تامین اجتماعی باید به داد سالمندان برسد خوب من یک بازنشسته هستم یک ازمایش خون را باید این مبلغ پرداخت کرد چگونه ،چطور،؟؟؟؟؟؟؟خودتان جمع وتفریق وضرب و..کنید این است تکریم به یک سالمند پیشنهادی دارم بجای انکه حقوق را یا بعبارتی یکسان سازی و....بکنید بدلیل انکه بازنشسته ها اکثرا یک بیماری دارند و و....لااقل درمان انها را تسهیل کنید کمک یعنی پرداخت حق بیمه درمان به انها تکریم انها
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: