کد خبر: ۱۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با سفر به شهرستان خلخال ضمن بازدید از شعبه تامین اجتماعی خلخال با مسئولین آن شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،سعید بشرخواه با سفر به شهرستان خلخال ضمن بازدید از واحدهای اجرایی شعبه این شهرستان و بررسی روند اجرای پرونده الکترونیک شعبه از تلاشهای کارکنان بمنظور تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد .
وی در این بازدید به طرح اجرای پرونده الکترونیک شعبه اشاره و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای اجرای این طرح ملی نهایت تلاش و کوشش کنیم .
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در سالی که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی به سال رونق تولید نام گذاری شده امیداورم بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات با کارفرمایان کارگاههای تولیدی تعامل ، وبا نهایت تلاش و جدیت از مجموعه های تولیدی حمایت کنیم .

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان  خلخال. توضیحاتی پیرامون خدمات و تهعدات سازمان بیان و با بیان اینکه در سازمان تامین اجتماعی یک رابطه متقابل وجود دارد و تازمانی که منابع در آمدی سازمان تامین نشود و حق بیمه ای را وصول نکند، ارائه خدمات در زمان مناسب و بصورت بهینه با مشکل مواجه خواهد بود . 
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل افزود : شهرستان خلخال قریب به 37  هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی را تحت پوشش دارد و 32 درصد جمعیت شهرستان از پوشش خدمات بیمه ای و درمان سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.این شهرستان قابلیت و ظرفیت افزایش ضریب پوشش بیمه شدگان بیشتری را دارد که امید است در آینده نزدیک شاهد رشد تعداد بیمه شدگان و بهره مندی بیشتر مردم این منطقه از حمایت و خدمات مطلوب  این سازمان باشیم .
حجت الاسلام  والمسلمین اسدی امام جمعه خلخال نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات تامین اجتماعی در شهرستان، از خدمات و تلاش های رئیس شعبه  و کارکنان در خدمات رسانی به مردم تقدیر و بر ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان تاکید کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل در این سفربا بابائی فرماندار شهرستان خلخال نیز دیدار و با بیان اینکه این این اداره کل یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال طلب معوق دارد، افزود: تنها در خلخال ماهانه بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای پرداخت مستمری و سایر هزینه‌های افراد زیرپوشش هزینه می‌شود .
بشرخواه بیان کرد: تامین اجتماعی برای وصول مطالبات نهایت همکاری را با تولیدکنندگان داشته و با پرهیز از هرگونه فشار مالی بر کارگاه‌های تولیدی هیچ تمایلی به تعطیلی آنها ندارد.
وی با بیان اینکه رضایت‌مندی مشتریان و مخاطبان یکی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است، اضافه کرد: با قانون‌مداری، حفظ احترام و ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و مشتریان تلاش می‌شود رضایت‌مندی آنها حاصل شود.
مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی قرار دارند، بیان کرد: در پنج سال اخیر تعداد مستمری‌بگیرا  بصورت چشمگیر افزایش یافته و هزینه زیادی از این حیث متوجه سازمان تامین اجتماعی است.
وی  اظهار کرد: در سال ۹۲ در استان اردبیل ۱۶۷ هزار نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی بودند که این رقم امسال به ۱۸۴ هزار نفر افزایش یافته است.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: تعامل تامین اجتماعی با سایر دستگاه‌های اجرایی منطقه موجب پیشرفت کارها شده است.
وی با تاکید به پرداخت بدهی معوق شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به تامین اجتماعی و اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری در این زمینه اظهار کرد: مدیریت منابع مالی و پرداخت حق بیمه جاری و ماهانه در کنار تامین منابع برای پرداخت بدهی معوقه باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی بدهکار به این سازمان قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: