کد خبر: ۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
گزارش تمرین امروز استقلال؛
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران عصر چهارشنبه مهمان ویژه تمرین استقلال بود.
حضور یک چهره ماندگار و یک هنرمند و درخواست مظلومی از آبی پوشان

تمرین امروز آبی پوشان پس از یک روز تعطیلی در زمین شماره ۲ مجموعه آزادی و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر برگزار شد. سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست با جدیت تمرین کرده تا بتوانند مقابل سپاهان به پیروزی رسیده و خود را آماده دربی ۸۲ کنند.

* محمدرضا حیدریان یکی از بهترین های فوتسال ایران و بازیکن پیشین استقلال در تمرین آبی ها حاضر شد و دقایقی در رختکن با بازیکنان و کادر فنی خوش و بش کرد و پس از آرزوی موفقیت برای بازیکنان مجموعه را ترک کرد.

* امیر غفارمنش هنرمند طنز تلویزیون نیز با حضور در تمرین استقلال برای بازیکنان در دیدار با سپاهان آرزوی پیروزی کرد. وی همچنین عکسی با دروازه بانان استقلال گرفت.

* برخلاف اینکه بازیکنان از شکست سپاهان ناراحت بودند، هواداران بسیار خوشحال بوند و عنوان می کردند که این شکست بتواند در روحیه بازیکنان سپاهان تاثیر بدی داشته و استقلال  می تواند این تیم را در روز یکشنبه شکست دهد.

* قبل از شروع تمرین، هواداران با اکثر بازیکنان عکس سلفی گرفتند و همه آنها از سجاد شهباززاده می خواستند که مقابل سپاهان گلزنی کند.

* استقلال تهران از فردا تا روز یکشنبه تمریناتش را پشت درهای بسته انجام خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز یکشنبه ۲۲ فروردین و از هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: