کد خبر: ۱۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: طب سالمندی از اولویت های درمان این اداره کل است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر بابک عدلی در جلسه کمیسیون نظارت بر امر درمان که با حضور علی اصغر بیات عضو هیئت مدیره و رییس کانون بازنشستگان سراسر کشور و اعضای کمیسیون نظارت بر امر درمان در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر برگزار شد، در خصوص طب سالمندی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، درمان تهران به صورت عملی به موضوع طب سالمندی ورود کرده و در حال آماده سازی زمینه های آموزش کارکنان و پزشکان و شروع  پایلوت آن در دی کلینیک ابوریحان است.

وی درخصوص ساخت ساختمان جدید بیمارستان تامین اجتماعی 12 بهمن گفت: طرح ساخت این مرکز آماده شده است و در انتظار مجوزهای لازم برای اجرای آن در زمین 1000 متری مجاور بیمارستان هستیم.
دکتر عدلی در خصوص افتتاح درمانگاه فشافویه گفت: تمام تجهیزات لازم در خصوص راه اندازی آن مرکز آماده است و در نظر داریم پرنسل درمانگاه را از همان منطقه جذب نماییم که این امر پس از برگزاری آزمون لازم به انجام خواهد رسید.
دکتر عدلی در پایان از آماده به کار شدن بیمارستان هدایت و درمانگاه حسن آباد رباط کریم تا پایان سال جاری خبر داد.

اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا (ع) نیز در ادامه این جلسه به جمعیت تحت پوشش این بیمارستان اشاره کرد و خلاصه ای از آمار عملکرد بیمارستان در زمینه های مختلف را ارائه کرد.
در ادامه این جلسه اعضای کمیسیون نظارت بر امر درمان ضمن ارائه گزارش بازدیدهای خود از مراکز درمانی سازمان و بازخوردهای مردمی، به بیان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف از جمله خدمات درمانی، هتلینگ و غیره پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: