کد خبر: ۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: پرونده الکترونیک تشکیل شده برای بیماری های مزمن در این مرکز بالغ بر یکهزار و 981 نفر است.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد صادق بابایی در جلسه ای که با حضور فرماندار و بخشدار استان البرز، معاونین دانشگاه علوم پزشکی، شهردار محمدیه، دبیر خانه کارگر و رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تشکیل شد، مسائل و مشکلات درمانی این منطقه و راهکارهای لازم را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در شهرستان البرز مرکز درمانی حمدالله مستوفی، اقبال‌آذر و قائم وجود دارد و در درمانگاه شبانه روزی قائم به طور متوسط ۸۰۰ بیمه شده خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
دکتر بابایی گفت: پرونده الکترونیک تشکیل شده برای بیماری های مزمن در این مرکز بالغ بر هزارو 981  نفر  است و از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، تزریقات و پانسمان است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش محمدیه جمعیت گسترده ای شامل شهرهای بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان و تعداد زیادی از روستاهای پر جمعیت را تحت پوشش دارد، درخواستهای درمانی مردم این بخش به درمانگاه تامین اجتماعی قائم، پاسخگوی نیاز مردم این منطقه نیست.
دکتر بابایی اظهار داشت: در پنج ماهه اول سال جاری تعداد ۷۷ هزار نفر توسط پزشک عمومی، متخصص اطفال و داخلی، جراح عمومی و دندانپزشک مورد معاینه قرار گرفتند.
فرماندار شهرستان البرز نیز ضمن تشکر از خدمات ارائه شده درمانگاه قائم شهر محمدیه به عنوان تنها مرکز درمانی در این منطقه افزود: این منطقه از جمعیت زیادی برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی درمان بیستی نسبت به ساخت بیمارستان اقدام کند که امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: