کد خبر: ۱۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مدیر عامل بیمه آسیا :
کسب سطح یک توانگری مالی با شاخص ۱۴۵درصد ،نشانه و تجلی روند رو به رشد بیمه آسیا در سال های اخیر است.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران این شرکت  ، ضمن تبریک کسب سطح یک توانگری مالی برای اولین بار با شاخص 145 درصد، به نمایندگی از طرف هیأت مدیره و سهامداران از مدیران و کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به حضور پررنگ بیمه آسیا در جبران خسارات سیل در استان های شمالی و جنوبی کشور، پرداخت خسارت به سیل زدگان در هشتمین روز از وقوع سیل را با توجه به توان فنی و توان مالی شرکت مورد تاکید قرار داد و آن را نشانه بارزی از توانمندی شرکت در ارائه خدمات شایسته بیمه ای در هر لحظه و در هر نقطه از کشور دانست.

وی افزود: وقوع سیل در کشور و عملکرد صنعت بیمه در این حادثه بزرگ طبییعی دارای دو تأثیر عمده بود . نخست اینکه سازمان ها و نهادهای مختلف و مسئولان کشور دریافتند که برای استفاده از پوشش های مناسب بیمه ای باید به شرکت های توانمند مراجعه کنند و دوم اینکه آگاهی عموم مردم از فعالیت ها و خدمات شرکت های بیمه افزایش یافت؛ به عبارتی درک جامعه از ضرورت بهره مندی از پوشش های بیمه ای بالا رفت.

مدیر عامل بیمه آسیا با توجه به آمار مناسب این شرکت در شش ماهه اول سال 1398 ، تصریح کرد: بهبود نسبت خسارت با توجه به  افزایش خسارت پرداختی از لحاظ تعداد و مبلغ، نشانگر آن است که بیمه آسیا با ریسک سنجی صحیح و فنی، تداوم کنترل و نظارت دقیق ، قدمت و تجربه  60 ساله ، پشتوانه عظیم نیروهای کارآمد و شبکه فروش توانمند ،توانسته است به این آمار دست یابد

در ادامه نشست ، مدیرعامل ضمن استماع گزارش های مدیران از  عملکرد و فعالیت های حوزه مدیریتی خود،راهکارها و رهنمود های لازم در خصوص بهبود فرآیند ها و تداوم روند رو به رشد بیمه آسیا را ارائه کرد.

نشست شورای مدیران با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل ، مدیران ،مشاوران و نمایندگان مدیر عامل  برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: