کد خبر: ۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
پيمان قديمى نويسنده و کارگردان پروژه چند رسانه اى«غم نومه فريدون» به آهنگسازى حسين عليزاده پیش‌تولید فازِ كنسرت ـ تئاتر اين اثر را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.
«غم نومه فریدون » حسین علیزاده آغاز شد/ انتشار فراخوان بازیگر

به دنبال اجرای کنسرت-تئاتر «غم نومه فریدون» پیمان قديمى براى تكميل گروه بازيگران خود در فراخوانى از افراد مستعد و واجد شرايط دعوت به همكارى كرد.

در پروژه «غم نومه فریدون» كه سال جارى در مديوم و فازهاى مختلف منتشر خواهد شد بازيگران و صداپيشگانى نظير صابر ابر، فرهاد اصلانى، امير جعفرى، سيامك صفرى، حبيب رضايى، ژاله علو، فاطمه معتمدآريا، آيدا شاملو و زنده ياد مرتضی احمدى ایفای نقش کرده اند.  علاوه بر این، برای اجرای کنسرت-تئاتر این پروژه که به زودی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت، طی فراخوانی از بازیگران مستعد نیز دعوت به همکاری شده است.

محدوده سنى هجده تا سى سال، تمركز و تخصص در زمينه  فيزيكال تئاتر، توانمندي هاى بدنى و درک و شناخت هنرهاى تجسمى از پارامترهاى انتخاب و حضور در گروه بازيگران اين پروژه است.

علاقه مندان به شرکت در کنسرت- تئاتر «غم نومه فریدون» به تهيه كنندگى پيمان قديمى و مهرداد بهاالدينى مى توانند تا تاريخ ٢٨ فروردين ماه، عكس تمام قد و كارنامه هنرى خود را به تلگرام شماره تماس ٠٩٢١١٨٨٤٩٧٩ ارسال کنند تا پس از بررسى و تاييد گروه كارگردانى، از برگزيدگان براى حضور در جلسه نهايى انتخاب (اوديشن) دعوت به عمل آيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: