کد خبر: ۱۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
با حضوررییس هیات عامل ایمیدرو انجام شد:
هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران؛ ماینکس ۲۰۱۹ امروز با حضور غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو گشایش یافت.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایرانminex2019 و هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و موادiMat2019 با حضور غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو،محمدرضا بهرامن ریس خانه معدن ایران، داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن و جمعی از مدیران بنگاه های معدنی کشور در شبستان مصلای امام خمینی(ره) گشایش یافت.
در هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی ایران ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۸ کشور صاحبنام این حوزه از جمله ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، هلند، اسپانیا، کانادا و هند حضور دارند.

این همایش با هدف ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها در حال برگزاری است.

این نمایشگاه در بخش های اکتشاف، استخراج و فرآوری از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ۹۸ برگزار می شود.

حامیان این رویداد سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و تشکل های مرتبط با این صنعت هستند.

همزمان هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد(iMat) با ارائه بیش از ۷۵۰مقاله در حوزه های مواد مهندسی، متالورژی فیزیکی، متالورژی استخراجی، متالورژی صنعتی، ریخته گری و انجماد، شبیه سازی و مدیریت راهبردی و محیط زیست برگزار می شود.

30 کارگاه علمی

در حاشیه این نمایشگاه نیز ۳۰ کارگاه علمی با همکاری گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان، صاحبنظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت دانشگاه ها، سازمانها و تشکل های معدنی در حوزه های مختلف برگزار می شود.

علاقمندان به این حوزه می توانند از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این نمایشگاه در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران دیدن کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: