کد خبر: ۱۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
بانک شهر با هدف حمایت از فعالیت های اقتصادی و بخش های اثرگذار در جامعه، تسهیلات ویژه ای در قالب طرح "شهریار" به فعالان بخش اقتصادی دو گروه پزشکی و غیر پزشکی ارائه می کند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی داخلی در صنوف مختلف اظهارکرد: به منظور برخورداری اقشار مختلف جامعه از تسهیلات ، شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی در زمینه خرید تجهیزات، ابزارکار، مواد اولیه و مصرفی، خرید و تعمیر مطب و محل فعالیت در قالب طرح "شهریار" در نظر گرفته شده است.
رحیم طاهری افزود: همه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی و رشته های مرتبط که به صورت مستقل فعالیت می کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی (کلینیک، بیمارستان و غیره) مشغول به فعالیت هستند، شامل این طرح می شوند.
وی خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات در قالب طرح شهریار صرفاً به اشخاص حقیقی دارای مجوز، مجاز بوده و در خصوص اشخاص حقوقی گروه های هدف، تسهیلات به شخص حقیقی دارای مجوز فعالیت که به صورت حقوقی اداره می شود تا سقف تسهیلات تعیین شده برای شخص حقیقی امکان پذیر است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر افزود: این تسهیلات تا سقف 20 میلیارد ریال برای صنوف مختلف پزشکی و تا سقف 10 میلیارد ریال برای گروه های غیر پزشکی پیش بینی شده است.
طاهری تصریح کرد: همچنین در این طرح، مالکان تمامی گروه های پزشکی وغیر پزشکی می توانند علاوه بر دریافت این تسهیلات، به مدت حداکثر 5 سال نیز از تسهیلات مرابحه جهت تعمیر و بازسازی مطب و یا محل فعالیت خود تا سقف 1.5 میلیارد ریال استفاده کنند.
به گفته وی، متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات به تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: