کد خبر: ۱۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان تاکید کرد که باید از فرصت کار در تامین اجتماعی برای قرب پروردگار استفاده کنیم.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمد حسین شهدی نژاد در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان که با حضور روسای مراکزدرمانی و کارشناسان ستادی مدیریت درمان تشکیل شد  با بیان اینکه هدف از این نشست ها اتخاذ تصمیم های درست و منطقی برای خدمتگزاری به بیمه شدگان و مردم است اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب مدیران شاغل در بخش درمان تامین اجتماعی استان گیلان از افراد با حسن سابقه و باتجربه هستند بهترین زمان است تا از فرصت باقیمانده خدمت، دلی بدست آوریم. مهربانی به بیمه شدگان و جلب رضا و محبت آنان بهترین و برترین راه رسیدن به قرب پروردگار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان خطاب به روسای مراکز درمانی افزود: ایجاد فضای صمیمی بین همکاران و بیمه شدگان در مراکز درمانی یکی از مهمترین وظایف کلیدی مدیران است.

وی ادامه داد: باید ضمن اینکه از همکاران ساعی و پرتلاش تقدیر نماییم، نسبت به همکارانی که در انجام وظیفه در خدمت به مردم و بیمه شدگان کوتاهی می کنند بسیار سخت گیر باشیم .

در این جلسه روسای واحدهای درمانی و کارشناسان ستادی نسبت به ارائه نقطه نظرات خویش در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی درمان بحث و تبادل نظر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: