کد خبر: ۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
کارشناس بازار بورس:
یک کارشناس بازار سرمایه درگفتگو با خبرنگار قلم نیوز گفت : هرزمان که استارت آپ ها بتوانند خود را با شرایط و ضوابط بورس تطبیق دهند و بتوانند حداقلی از استانداردها را رعایت کنندقطعا برای ورود به بورس پذیرفته خواهند شد.
قلم نیوز: مجید محمد علی زاده آرانی  درمورد ورود استارت آپ ها به بورس به خبرنگار قلم نیوز گفت: از سال ها پیش بحث آمدن استارت آپ ها به بورس مطرح بود که مجددا ورود آنها به بورس به طور جدی تر درحال بررسی است اما اینکه ورود آنها چه تاثیری می تواند در بازار سرمایه داشته باشد به نظرم اتفاق مثبتی است چرا که سرمایه گذاران که دنبال ایده های نو هستند می توانند از این ایده ها استفاده کنند. 

این کارشناس بازار سرمایه افزود: حدس و گمان برسر این مسئله که چه زمان اولین شرکت دانش بنیان به بورس راه می یابد به طور دقیق مشخص نیست اما به نظر می رسد که به این راحتی ها ورود آنها میسر نباشد و لازم است تا فرآیندهای لازم برای عرضه و پذیرش این شرکت ها توسط بورس طی شود. 

آرانی معتقد است: سرمایه گذار باید نسبت به جایی که درآن سرمایه گذاری می کند مطمئن باشد و از اینکه بازده مطلوبی نصیبش می شود اطمینان خاطر کسب کند که دراین خصوص لازم است شرکت های دانش بنیان با طرح ایده های جذاب خود بتوانند اطمینان سرمایه گذاران را جلب کنند هرچند که افرادی هستند که از این ایده ها استقبال کرده و قبلا از سود آن بهره برده اند. 

او خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات نباید دست و پاگیر باشد و شرایط کار باید به گونه ای باشد که فعالان کسب و کارهای نوپا بتوانند به راحتی فعالیت کنند همچنین باید تسهیلاتی ازسوی سازمانها و نهادها به سرمایه گذاران اعطا شود تا آنها با رضایت و اطمینان بیشتری دراین مسیر قدم بردارند. 

آرانی درپاسخ به سوال خبرنگار قلم نیوز که گفته بود برخی ها معتقدند که استارت آپ ها تا 5 سال آینده هم قادر به ورود به بورس نیستند گفت:هرزمان که استارت آپ ها بتوانند خود را با شرایط و ضوابط بورس تطبیق دهند و بتوانند حداقلی از استانداردها را رعایت کنندقطعا برای ورود به بورس پذیرفته خواهند شد.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: