کد خبر: ۱۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸
دکتر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان:
دکتر مریم امیری مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت : بیمارستان خلیج فارس بندرعباس بعنوان بزرگترین مرکز غیر دولتی ارائه خدمات درمانی در سطح استان با پاسخگویی به بیش از 1000 مراجعه در طول شبانه روز تنها بیمارستان تامین اجتماعی است .
به گزارش قلم نيوز، از بدو تاسیس این بیمارستان سازمان تامین اجتماعی تلاش های زیادی در ارتقاء سطح کیفی خدمات در استان داشته است که تفاهم و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در بحث بیمارستان شریعتی هم نمونه ای از آن بوده است.

وی از ثبت میانگین ماهانه 700 تولد در بیمارستان خلیج فارس طی سالجاری خبر داد و افزود: بیمارستان خلیج فارس در حال حاضر تنها بیمارستان مرجع زنان و زایمان در استان محسوب می شود که امیدوارم با راه اندازی مجدد بیمارستان شریعتی کیفیت و کمیت خدمات درمانی در حوزه ی زنان و زایمان ارتقاء پیدا کند.

دکتر امیری همچنین در خصوص اورژانس بیمارستان خلیج فارس از مراجعه میانگین ماهانه بیش از 10000 مورد خبر داد و اظهار داشت : اورژانس بیمارستان خلیج فارس در آخرین رتبه بندی بیمارستان های بالا 200 تخت تامین اجتماعی در سطح کشور مقام دوم عملکردی را با 27 تخت اورژانس شامل 25 تخت تحت نظر ،یک تخت احیاء(CPR) و یک تخت اتاق عمل اورژانسی داراست.

وی افزود : مراجعات غیر اورژانسی متاسفانه موجب عدم دریافت درمان به هنگام برای بیماران اورژانسی خواهد شد که این مشکل در تمام اورژانس های کشور مشاهده می شود .

وی ادامه داد : درحال حاضر اورژانس بیمارستان خلیج فارس تحت سیستم تریاژ یا سطح بندی مراجعین به شناسایی و طبقه بندی بیماران اورژانسی اقدام می نماید بنابر این از مراجعین می خواهیم در صورت تشخیص پزشک اورژانس مبنی بر نیاز به مراجعه به پزشک متخصص در درمانگاه با صعه صدر و دقت به پیگیری درمان خود اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: