کد خبر: ۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸
همایش اقتصادی ایران صبح روز پنجشنبه با حضور نمایندگان بیش از ۱۴۰ شرکت کوچک و ‌متوسط اتریشی و ۳۰ تن از نمایندگان و اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش در محل اتاق بازرگانی فدرال اتریش در وین برگزار شد
در این نشست «پدرام سلطانی» رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش با اشاره به روابط خوب اقتصادی و تجاری ایران و اتریش ، بر اهمیت نقش بخش خصوصی بویژه شرکت های کوچک و متوسط در حفظ و توسعه روابط تجاری دو کشور تاکید کرد.

«حمیدرضا مدد» کاردار سفارت کشورمان در وین هم طی سخنانی در این همایش ضمن اشاره به سابقه روابط دیرینه و بسیار خوب ایران و اتریش ، حمایت دولت اتریش از برجام و همچنین سفر مقامات عالیرتبه دوکشور، امادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران جهت ارایه اطلاعات، خدمات و تسهیلات برای هیات های اقتصادی و تجاری اتریشی را اعلام داشت.

در این نشست چند تن از مسئولین اتاق بازرگانی فدرال اتریش، وزارت فدرال هم‌گرایی، اروپا و امور خارجه  و وزارت اقتصاد و دیجیتال سازی اتریش و همچنین رایزن اقتصادی سفارت اتریش در تهران در خصوص ظرفیت ها، قابلیت‌ها، مشکلات و تنگناهای مرتبط با تحریم های یکجانبه و غیرقانونی امریکا علیه کشورمان توضیحاتی ارائه کردند.

طرف‌های اتریشی تاکید کردند دولت اتریش و اتحادیه اروپا تحریم های یکجانبه آمریکا را به رسمیت نمی شناسند و با آن مخالف هستند.

در ادامه این نشست نمایندگان شرکت ها و موسسات ایرانی و اتریشی به‌صورت پرده‌نگار(پاورپوینت) مجموعه داده‌ها  و اطلاعات مفیدی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دو کشور ایران و اتریش را به نمایش گذاشته و به‌صورت دوجانبه ( B 2 B) نیز مذاکرات فنی انجام دادند.

 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: