کد خبر: ۱۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
تولید طلای استرالیا طی سال 2019 میلادی 6 درصد افزایش خواهد یافت.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از وب سایت ماینینگ ویکلی mining weekly تولید طلای استرالیا در سال جاری میلادی با 6 درصد رشد به 10 میلیون و 300هزار اونس افزایش خواهد یافت.
موسسه فیچ سولوشنزFitch Solutions پیش بینی می کند که تولید این فلز گرانبها در استرالیا طی سال 2020 میلادی نیز با رشد 3 درصدی به 10 میلیون و 900هزار اونس خواهد رسید. علاوه بر این، میانگین رشد سالانه تولید طلا در استرالیا طی سالهای 2020 تا 2028 میلادی را 2.3 درصد پیش بینی کرده است.

همچنین پیش بینی می شودکه روند صعودی قیمت طلا همراه با انتظارات تغییر نرخ بهره و نوسانات ناشی از سیاست ها منجر به افزایش سرمایه گذاری در پروژه های طلای این کشور خواهد شد.

با افزایش قیمت طلا ارزش مجموع تولید این فلز گرانبها در استرالیا طی سال 2019 میلادی حدود 23 میلیارد دلار پیش بینی می شود.

این موسسه اعلام کرد: تنش های ژئوپولتیکی همراه با اختلاف تجاری چین و آمریکا، مذاکرات Brexit و تنش های ایران و آمریکا منجر به تقاضای دارایی های پایدار و در نتیجه ثبات قیمت طلا طی سال های آینده خواهد شد. این ثبات قیمت ها منجر به ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری های جدید و همچنین حمایت از پروژه های جاری خواهد شد. به عنوان مثال شرکت Northern Star Resources برای سال 2020 میلادی بودجه اکتشاف خود را 76 میلیون دلار استرالیا تعیین کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: