کد خبر: ۱۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در شعبه یک رشت،بزرگترین شعبه استان بازدید کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از شعبه یک رشت ، روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در بزرگترین واحد تابعه گیلان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد . دراین بازدید وی با حضور در بخشهای مختلف ، ضمن دیدار با رئیس ، معاونین و همکاران شعبه ، فرایند اجرای طرح پرونده الکترونیک را مورد ارزیابی قرار داد .

حق پرست ، حضور گسترده و مشارکت حداکثری کارکنان تمامی واحدها را بصورت فرابخشی در اجرای این طرح ، نمادی از همدلی و تلاش جمعی برای پیشبرد اهداف سازمانی دانست و از فعالیت آنان قدردانی کرد.

دراین بازدید که با همراهی معاون بیمه ای ، کارشناسان ارشد حوزه های فنی بیمه شدگان و عن آوری اطلاعات استان انجام گرفت با تبادل نظر و ارائه طریق بمنظور بهبود و اصلاح برخی فرایندها ، بر بهره گیری از نیروهای واحد تخصصی در اقدامات اصلی و بکارگیری سایر کارکنان برای امور عمومی این طرح تاکید کرد  .

خاطر نشان می سازد با انجام این طرح ، تمامی اطلاعات و اسکن مدارک و مستندات مربوط به هر بیمه شده در سیستم قابل بهره برداری بوده و تسریع و افزایش دقت از نتایج آن خواهد بود .

تامین اجتماعی شعبه یک رشت درحال حاضر بیش از 62 هزار بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: