کد خبر: ۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
این حلقه هوشمند به کمک حسگر و امواج لیزری خود قادر است حرکات انگشتان کاربر را تشخیص دهد و کاربر می‌تواند به کمک آن کلیک کرده و آن را در کنترل خود قرار دهد.

گجت‌های پوشیدنی مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری قرار گرفته‌اند، از اپل گرفته تا گوگل و حتی مایکروسافت همگی پتنت‌ها و گجت‌های مختلفی را تولید و یا به ثبت رسانده‌اند تا آینده این فناوری را تصاحب کنند. مایکروسافت نیز از پتنت منحصر به خود پرده برداشته که به‌ نوعی حلقه هوشمند است. این حلقه هوشمند در واقع جایگزین ماوس کامپیوتر بوده و مایکروسافت سال گذشته میلادی آن را به ثبت رسانده است.

حلقه هوشمندی که جایگزین ماوس می‌شود!

این حلقه هوشمند به کمک حسگر و امواج لیزری خود قادر است حرکات انگشتان کاربر را تشخیص دهد و کاربر می‌تواند به کمک آن کلیک کرده و آن را در کنترل خود قرار دهد. مایکروسافت این پتنت را برای کنترل کینکت‌ها به ثبت رسانده اما می‌توان از آن در کنترل تلفن‌ها و تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها و حتی ساعت‌های هوشمند نیز استفاده کرد.

طبق اعلام مایکروسافت این حلقه هوشمند آزادی عمل بیشتری را در کنترل دیوایس‌های مختلف به کاربر می‌دهد و حتی به کمک آن می‌توان به‌صورت زاویه‌دار در صفحه‌نمایش به حرکت پرداخت.

مایکروسافت هنوز به‌طور دقیق شیوه استفاده از این پتنت را اعلام نکرده است اما احتمالا از این پتنت در سایر ابزارهای خود بهره خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: