کد خبر: ۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان با حضور در جلسه شورای اداری هندیجان با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان هندیجان با اعلام اینکه بیش از 70 درصد مردم هندیجان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، گفت : شعبه تأمین اجتماعی شهرستان هندیجان سال 1370 افتتاح و راه اندازی شده است و این سازمان بیش از 28 سال است که به مردم منطقه خدمت می کند.

مرعشی با اشاره به آسیب های جنگ تحمیلی در استان خوزستان تصریح کرد : تاثیرات منفی جنگ تحمیلی بسیاری از شهرستانهای محروم و کم برخوردار را مبتلابه خود کرد و رفع موانع پیش رو مستلزم عزمی جدی و جهادی است.

مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با اعلام اینکه بیش از 1500 نفر مستمری بگیر در شهرستان هندیجان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، افزود : در قبال مطالبه گری به حق مردم باید پاسخگو باشیم و این مهم نیازمند همراهی تمام مسئولان و متولیان امور شهر است.

همچنین حجت السلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان با تقدیر از اهتمام سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به مردم گفت : مردم هندیجان دارای ویژگیهای خاصی هستند ، مردمی انقلابی و ولایت مدار که امید دارند تا مشکلات رفع شود.

وی با اشاره باینکه در بسیاری از نقاط و شهرهای برخوردار مجموعه ای از پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات و امکانات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی تدارک دیده شده است، افزود : این در حالی است که مردم شهرستان هندیجان از خدمات درمان مستقیم تأمین اجتماعی محرومند و این امر نیازمند پیگیری ، مساعدت و نگاه ویژه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: