کد خبر: ۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸
در آستانه روز جهانی سالمندان، مراسمی با حضور کارکنان بازنشسته تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با رویکرد مصرف بهینه آب و احیای دریاچه ارومیه برگزار شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این مراسم، تکریم بازنشستگان و ایجاد فرصتهای برابر برای تمامی سنین در اجتماع را حائز اهمیت دانست و اذعان داشت: پیگیری حقوق بازنشستگان و سالمند از اهم مواردی است که بایستی سرلوحه امور مسئولین  قرار گیرد.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، با اشاره به روند سالمندی ساختار جمعیتی کشور، برنامه ریزی در جهت سبک زندگی سالم برای سالمندان را مورد توجه قرار داد و  گفت: سالمندان به عنوان ستون های عاطفی خانواده ها، موجب همبستگی در نهاد خانواده و اجتماع شده و لازم است تکریم و رعایت حقوق آنها به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

جعفر سمساری، توانمندسازی و بستر سازی در جهت مشارکت فعال اجتماعی سالمندان را از الزامات اعتلای اجتماع دانست و خاطر نشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی، همگام با سایر دستگاهها و نهادهای ذیربط در جهت ارتقای سطح معیشت و سلامت جسمی و روانی بازنشستگان گام برداشته و در این راستا اقداماتی از جمله کارگاههای آموزشی ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و طرح نسیم سلامت در قالب المپیادهای ورزشی و ورزشهای همگانی را در دستور کار داشته و اجرا می کند.

در این مراسم، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، از جانب مدیر دفتر منطقه ای ستاد احیای دریاچه ارومیه به عنوان سفیر مصرف بهینه آب و احیای دریاچه ارومیه معرفی شد تا با برنامه ریزی های لازم و با مشارکت همکاران شاغل و بازنشسته در جهت احیای دریاچه ارومیه گام بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: