کد خبر: ۱۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، همایش گرامیداشت این ایام با حضور معاون سیاسی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی مدیران دستگاه های اجرائی، همکاران ایثارگر بیمه ای و درمانی و خانواده های جانباز شهید محمد صادق انبارلوئی و شهید مدافع حرم حمید سیاهکلی مرادی در اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین برگزار شد.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،علی قاسمی، معاون سیاسی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان قزوین ضمن تقدیر از اهتمام ویژه مدیریت به ایثارگران سازمان، عامل اصلی موفقیت در مبحث دفاع مقدس را مهندسی بهینه نیروی انسانی برشمرد و گفت: ساده زیستی دریادلان هشت سال دفاع مقدس عامل بازدارندگی برای دشمن بود و همین الگو و سیره ی شهیدان می بایست همواره مد نظر قرار گیرد.
وی جنگ اقتصادی را شامل بلوکه کردن دارائی ها، تحریم ها، ارزان فروشی، اخلال، تعرفه خاص، محدودیت سازمانی، محاصره اقتصادی و نفوذ عنوان نمود و تحریم ها را گسترده ترین روش جنگ و نفوذ را ارزان ترین روش جنگ بیان کرد و گفت: تمامی مسئولین در قبال خون شهداء مسئولیت ویژه ای داشته و امید است در این مسیر سربلند باشیم.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اقتدار ایران اسلامی در دنیا و به رخ کشیدن توانائی های شایسته جوانان غیور میهن را مدیون هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان عنوان کرد و گفت: این اداره کل با تحت پوشش داشتن 64 درصد از جمعیت استان صنعتی قزوین و جامعه  24 درصدی ایثارگران  و همچنین افتخار همکاری با خانواده شهدای سازمان موفق به ارائه ی خدمات گسترده خود با پرداختی 170 میلیارد تومانی ماهانه که بخش اعظم این مبلغ مربوط به حقوق پرداختی به  73 هزار خانوار مستمری بگیر و هشت هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری با وجود بدهی 555 میلیارد تومانی کارفرمایان است و توفیق خدمتگزاری صادقانه خود را به برکت خون شهیدان بزرگواری چون جانباز شهید محمد صادق انبارلوئی که مظهر ایثار و از خود گذشتگی بود، است و با همین هدف تعهدات خود را به مجامع گوناگون کارگری و کارفرمائی ارائه می کند.
سیروس نصیری در ادامه افزود: خوشبختانه با عزمی بسیجی وار راه اندازی نهضت گسترده آی تی را در سازمان تامین اجتماعی همراه با مساعدت همه جانبه با واحدهای صنعتی در شرایط کنونی آغاز کرده ایم و با استقبال 407 کارگاه در قانون بخشودگی جرائم و با محوریت اشتغال و حس مسئولیت پذیری در برابر نیروهای کارگر مواجه شده تا در چرخش مطلوب تولید گام های اساسی را برداریم.
وی در ادامه خطاب به همکاران سازمان تاکید نمود: برای تداوم راه شهدای معزز می بایست نسبت به اقدامات سنوات گذشته خود مطلوب تر عمل نموده و موفقیت های روز افزون تری داشته باشیم.
مادر شهید مدافع حرم، حمید سیاهکلی مرادی نیز  ضمن بیان خاطراتی از ادب، ساده زیستی، پاک بودن و از خود گذشتگی فرزند خود، هدف همه را باریتعالی عنوان نمود و گفت: فرزند من از فرزند حسین (ع) بالاتر نبوده و هدیه ایست که به صاحب اصلی آن داده ام.
در خاتمه توسط مدیریت استان از خانواده های جانباز شهید محمد صادق انبارلوئی و شهید مدافع حرم حمید  سیاهکلی مرادی با اهدای هدیه ای برسم یادبود و در راستای تجدید بیعتی مجدد با اهداف آنان اهداء شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: