کد خبر: ۱۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سفیر هلند در ایران با اشاره به اینکه کشور هلند بر خلاف ایران با مشکل پرآبی مواجه است، عنوان کرد: این مساله می‌تواند مبنای خوبی برای توسعه همکاری‌های دو طرف در زمینه مدیریت آب درشرایط خشکسالی و پرآبی باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، «ژاک ورنر» در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به اینکه کشور هلند بر خلاف ایران با مشکل پرآبی مواجه است، عنوان کرد: این مساله می‌تواند مبنای خوبی برای توسعه همکاری‌های دو طرف در زمینه مدیریت آب درشرایط خشکسالی و پرآبی باشد.

سفیر هلند در ایران افزود: یکی از مسائل مورد علاقه ما برای همکاری با ایران در زمینه مبحث تغییر اقلیم است تا ارتباطات دو کشور در این بخش موجب تبادل دانش و افزایش آگاهی طرفین شود.

ژاک ورنر با اشاره به اینکه ۶۰ درصد کشور هلند زیرسطح دریا قرار داد، گفت: با توجه به اینکه هلند با چالش‌های فراوانی در بخش آب مواجه است، پیشرفت خوبی در بخش مدیریت آب داشته و به نوآوری‌های فراوانی در این زمینه دست پیدا کرده است که زمینه مناسبی برای تبادل اطلاعات و همکاری آبی ایران و هلند خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد آب صنعت هلند دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: کشور ما تجارب بسیاری خوبی در این بخش دارد که با توجه به عزم جدی ایران برای فعالیت در این حوزه علاقه‌مند همکاری در این زمینه و تبادل دانش و تجربیات با ایران هستیم.

 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: