کد خبر: ۱۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸
تیم فوتبال مس کرمان با شکست بادران تهران در ضربات پنالتی به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران شد.
امروز (شنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های لیگ دسته اولی مس کرمان و بادران تهران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید و در ضربات پنالتی تیم میزبان با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

در این دیدار، ابتدا این تیم میزبان بود که توسط حسین شنانی در دقیقه هفت به گل رسید. بازیکن فصل گذشته سپیدرود رشت به خوبی تیمش را پیش انداخت اما  این گل ۲۴ دقیقه بعد توسط «پویا سیف‌پناهی» بازیکن باتجربه بادران جبران شد.

در همان نیمه اول یک اتفاق مهم دیگر هم رخ داد. مصطفی کیانی مدافع اسبق استقلال خوزستان و حال حاضر بادران در دقیقه ۲۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیمش با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. در نیمه دوم این مسابقه توپی از خط دروازه‌ها عبود نکرد و همه چیز به وقت‌های اضافه کشیده شد.

مسی‌ها در ضربات پنالتی با درخشش دروازه‌بان خود کرمانشاهی موفق شدند حریف تهرانی را شکست دهند تا علی رغم اوضاع نه چندان خوبشان در لیگ آزادگان، به عنوان اولین تیم راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی شوند.

در همین چارچوب و در روزهای هفتم و هشتم مهرماه نیز دیگر بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار خواهد شد.

هفت مهر:

سایپا تهران – داماش گیلانیان

قشقایی شیراز – صنعت نفت آبادان

نیروی زمینی تهران – نود ارومیه

پاس همدان – تراکتورسازی تبریز

نساجی مازندران – شهر خودروی مشهد

گل گهر سیرجان – نفت مسجد سلیمان

هشت مهر:

گل ریحان البرز – استقلال تهران

استقلال ماهشهر – مس نوین کرمان

پیکان تهران – شهدای رزکان نوی کرج

خوشه طلایی ساوه – شاهین شهرداری بوشهر

خیبر خرم آباد – سپاهان اصفهان

ماشین سازی تبریز – پرسپولیس تهران

فجرسپاسی شیراز – فولاد خوزستان

سردار بوکان – شهرداری ماهشهر

پارس جنوبی جم – ذوب آهن اصفهان
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: