کد خبر: ۱۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸
شرکت آیکیا(IKEA) در برنامه واقعیت افزوده خود امکانی را فراهم کرده که کاربران می‌توانند با استفاده از گوشی خود، مبلمان‌های مختلف را در خانه خود امتحان کنند.
 به نقل از انگجت، آیکیا(IKEA) شرکت سوئدی و چندملیتی است که در زمینه فروش تخت‌خواب، میز و سایر لوازم اصلی و فرعی منزل فعالیت می‌کند.

این شرکت یک اپلیکیشن واقعیت افزوده دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به ۳ هزار و دویست آیتم از محصولات این شرکت دسترسی پیدا کنند و با قرار دادن نسخه سه بعدی این اسباب در خانه خود، دریابند که کدام یک از آن‌ها با خانه‌شان جور می‌شود.

در گذشته این امکان تنها برای گوشی‌های آیفون میسر بود ولی چند وقتی است که گوشی‌های اندروید هم می‌توانند از این امکان بهره مند شوند.

حال شرکت آیکیا اعلام کرده که برنامه "Place" واقعیت افزوده این شرکت می‌تواند برای ارزیابی وضعیت مبلمان در خانه مفید باشد و با استفاده از فناوری واقعیت افزوده یک دکور جدید را در خانه امتحان کند.

در واقع نسخه جدید اپلیکیشن آیکیا به عنوان یک ابزار دکوراسیون بسیار کاربردی‌تر شده است.

ولی این بروزرسانی فقط برای سیستم عامل " iOS" میسر شده و به کاربران اجازه می‌دهد چندین آیتم را به طور همزمان در منزل قرار دهند.

به عنوان مثال کاربران می‌توانند یک صندلی را در بخش‌های مختلف خانه امتحان کنند و ببینند که با کدام قسمت خانه بیشتر تطابق دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: