کد خبر: ۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸
با پیشرفت فناوری‌های نوین و گسترش استفاده از ابزار الکترونیکی جدید، حوزه فیلم‌سازی نیز روز به روز در حال پیشرفت است.
 به نقل از فوربس، روزانه و در هر ساعت، فیلم‌ها و تصاویر بسیاری در جهان ثبت می‌شوند که تعداد آنها حتی از تصاویر ثبت شده با دوربین‌های گوناگون در طول تاریخ نیز بیشتر است. افزایش حافظه دوربین‌های دیجیتال کنونی موجب شده تا علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری بتوانند عکس و فیلم‌های بیشتری را در مدت کوتاهی ثبت کنند.

با توجه به این شرایط، هنر ثبت عکس‌ها و ویدئوهای باکیفیت، قابلیتی مهم به نظر می‌رسد، به خصوص برای کسانی که سعی دارند در جهان رسانه‌ها و مخاطب‌های گوناگون، حرکتی رو به جلو داشته باشند. ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تولید محتوا یک کار مهم به شمار می‌رود و رقابت در این زمینه، چالش‌برانگیز است.

"پاول خاویر"(Paul Xavier)، فیلمساز و کارآفرین موفق شده یک شکاف را در این زمینه شناسایی کند و سپس، بر موضوع آموزش افراد در زمینه کار با ابزار دیجیتال و ضبط ویدئو تمرکز داشته باشد. خاویر در پروژه خود، آموزش‌های بنیادینی را برای ثبت موثر ویدئوها و ادغام آنها با کانال‌های آنلاین تجاری آغاز کرد.

پاول در پاسخ به این که آینده فیلمسازی را با توجه به گسترش تغییرات در جهان امروز چگونه می‌بیند، گفت: با وجود تجهیزات حرفه‌ای، کارآیی صنعت فیلمسازی روز به روز افزایش می‌یابد، سالانه ده‌ها هزار نفر فیلمساز جوان در این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند و افراد بسیاری به تولید محتوا می‌پردازند. تولید ویدئو برای فیلمسازان کارآفرین، در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و بازار آن نیز به سرعت در حال رشد و توسعه است.

وی اضافه کرد: نمی‌توان از این حقیقت غافل شد که توسعه فیلمسازی، پیامدهای مهم و موثری در پیشرفت تجارت و جذب مشتری دارد. اکنون افراد فعال در حوزه تجارت در سراسر جهان، می‌توانند با ضبط و پخش ویدئو به تبلیغ و فروش محصولات و همچنین جذب مشتری بپردازند. در این میان نمی‌توان از تاثیر قابل‌توجه فناوری‌های نوین نیز چشم‌پوشی کرد. در حال حاضر، ساده‌ترین کار برای تبلیغ و فروش محصولات، ساخت ویدئوهای تبلیغاتی و پخش آن در رسانه‌های گوناگون است. افراد فعال در حوزه فیلمسازی می‌توانند با کمک فناوری‌های پیشرفته، به تولید محتوا بپردازند و ویدئوهایی ارائه دهند که نقش مهمی در تبلیغ محصول و جذب مشتری دارند.
خاویر در خصوص بهترین راهبردها برای پیشرفت در حوزه فیلمسازی گفت: نکته مهم برای پیشرفت در حوزه فیلمسازی این است که نباید فقط در مکان‌هایی که همه حضور دارند، ظاهر شوید. یک فرد خلاق باید قوی‌ترین شکل ارتباط را به نمایش بگذارد تا بتواند اهداف خود را به صورت موثر ارائه دهد.

وی افزود: رسانه‌های اجتماعی و پیشرفت فناوری، در حال تغییر دادن صنعت تولید ویدئو هستند و در سال‌های اخیر، تحولات بسیاری را در این حوزه ایجاد کرده‌اند. فیلمسازان در حال حاضر می‌توانند با ابزاری از جمله پهپاد و دوربین‌های پیشرفته، به سادگی به تولید محتوا بپردازند. پهپادهای باکیفیت، علاوه بر بهبود کشاورزی و تجارت، صنعت فیلمسازی و سرگرمی را نیز بهبود می‌بخشند و فرصت‌های بسیاری برای ضبط فیلم‌های گوناگون در سطح گسترده در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

خاویر ادامه داد: من در حال حاضر، فیلمسازان بسیاری را می‌بینم که در حوزه فیلمبرداری هوایی فعال هستند و بازار کار خوبی نیز دارند. استفاده از فناوری‌های نوین از جمله پهپادهای پیشرفته می‌تواند فرصت‌های بسیاری را در اختیار این افراد قرار دهد تا کار خود را توسعه ببخشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: