کد خبر: ۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
فیلم سینمایی «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی آبان ماه اکران می‌شود.
 امیر حسین حیدری مدیر عامل نمایش گستران و پخش کننده فیلم «سمفونی نهم» با اشاره به ثبت قرارداد اکران این فیلم در گروه سینما «فرهنگ» گفت: فیلم «سمفونی نهم» تازهترین اثر محمدرضا هنرمند است از اوایل  آبان ماه و بعد از پایان اکران فیلم «مردی بدون سایه» در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شود و هم اکنون تیم تبلیغات و روابط عمومی فیلم در حال برنامه ریزی و آماده‌سازی اقلام تبلیغاتی فیلم است.

وی ادامه داد: نسخه‌ای که از فیلم «سمفونی نهم» قرار است اکران شود با نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده تفاوتهای زیادی دارد و  تهیه کننده و کارگردان فیلم بعد از بررسی نظرات تماشاگران،منتقدان و اهالی رسانه تغییرات اساسی را در فیلم اعمال کردند و حتی صحنه‌های جدیدی تصویر برداری شده است.

محمدرضا هنرمند کارگردان سینمای ایران است که آثاری قبلی او همچون «مومیایی3»، «دزد عروسکها»،«مرد عوضی» و سریالهای «زیر تیغ» ، «آشپز باشی» ، «کاکتوس» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

 فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و با بازی حمید فرخ نژاد، ساره بیات،مهرداد صدیقیان،هدی زین العابدین،محمدرضا فروتن،مارین ون هولک،علیرضا کمالی، پژمان بازغی ساخته شده است.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: