کد خبر: ۱۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
معرفی بهترین بازی‌ها
در این شماره شما را با بهترین گیم‌های جدید آشنا می‌کنیم؛ تا بتوانید با بیشترین اطلاعات بازی کنید و از دانسته‌های خود که از این مطالب به دست می‌آورید بتوانید به‌عنوان یک گیمر باتجربه استفاده کنید.
1. Avengers Marvel's
همان‌طور که می‌دانید پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما در حال حاضر «انتقام‌جویان» است. به همین منظور طرفدارهای زیادی دارد و می‌تواند مخاطبان خوبی را برای این دست از بازی‌ها داشته باشد. در اصل، بازی «انتقام‌جویان» مارول آمده تا در دنیای بازی مفهوم ابرقهرمان را به تصویر بکشد. مارول در راستای تکرار و ادامه موفقیت‌های دنیای سینمایی‌اش تصمیم دارد بازی Marvel's Avengers را حدود دو سال پس از انتشار بازی Marvel's Spider-Man راهی بازار کند. قسمت‌هایی مهم از بخش داستانی بازی به مراحل Hero Missions اختصاص دارد؛ مراحلی که روی روایت داستان تک‌تک اونجرزها متمرکز است و کنار پرداخت داستانی شخصیت‌ آن‌ها، در بحث گیم‌پلی هم موجب پیشرفت و قوی شدن کاراکترها خواهد شد. خوشبختانه در گزینه شخصی‌سازی دست شما در تمام مراحل از شکل ظاهر گرفته تا شکل اونجرزها باز است. علاوه بر این؛ آیتم‌های لوت‌بازی در دسته‌هایی همچون Rare،Legendary و بیشتر طبقه‌بندی می‌شوند. این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و تاریخ انتشار آن 15 مه 2020 یا همان 26 اردیبهشت‌ماه سال آینده است و روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس‌وان، پی‌سی و استیدیا قابل‌اجراست.
**
2. AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator
اگر به دنبال بازی‌هایي روی تلفن همراه خود هستيد؛ بازی AFPS – Airplane Flight Pilot Simulator بسیار مناسب است. این بازی شبیه‌ساز خلبانی است که در آن بازیکنان هدایت هواپیما مسافربری را برعهده می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های خوب این بازی، استفاده از هواپیماها و فرودگاه‌های متعدد درکنار طراحی بصری قابل‌قبول است. این طراحی نه‌تنها به زیبا بودن بازی کمک می‌کند بلکه حاکی از طراحی منحصربه‌فرد آن است.
**
3. The Dark Pictures: Man of Medan
این بازی استودیو Supermassive Games بعد از چهار سال با یک بازی ترسناک و داستان‌محور جدید بازگشته است و روی پلتفرم پلی‌استیشن4 و ایکس‌باکس‌وان قابل‌اجراست. بازی تصاویر سیاه از لحاظ ساختار شبیه Until Dawn است و در فرمی نسبتا متفاوت و با اعمال بعضی تغییرات ارائه‌شده است. جالب است بدانید مخاطب می‌تواند با محدودیت‌های خاصش تعامل داشته باشد. همچنین تجربه یک بازی آف‌لاین به‌صورت گروهی یا دونفره در مدت‌زمان پنج ساعت می‌تواند ارزش تکرار کردن این بازی را در سطح حرفه‌ای‌تر بالا ببرد. این بازی به محصولی جالب و دیدنی تبدیل‌شده است که می‌تواند دل طرفدارهایش را در مرحله اول ببرد. داستان بازی باعث می‌شود بازیکنان علاوه‌بر درگیری با داستان، منتظر سری بعدی بازی‌های دیگر باشند. این بازی زیبا از آن دسته بازی‌هایی است که به همه دوستداران بازی پیشنهاد می‌شود. نکته مهم این است که این بازی چه به‌صورت آف‌لاین یا آن‌لاین، دونفره یا گروهی به‌شدت پیشنهاد می‌شود.
**
4.Angel Town 4  SRPG 
بازی روی تلفن‌های همراه همیشه مخاطبان بیشتری دارد؛ چون تلفن همراه همیشه در دسترس است و بازیکن می‌تواند به‌راحتی در هر محیطی که قرار داشته باشد، بازی کند. Angel Town 4 یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی و تاکتیکی است که به‌واسطه سیستم مبارزات و مکانیزم حملاتش، سعی دارد بازیکنان را سرگرم کند. این بازی طوری طراحی‌شده که مخاطب با بازی کردن آن می‌تواند از روند بازی لذت ببرد. همچنین طراحی کاراکترها و مراحل بازی هم به نحوی است که بازیکن دوست دارد چند بازی را تکرار کند و از روند آن خسته نمی‌شود.
**
5. The Legend of Zelda: Link's Awakening
این بازی از نظر گیم‌پلی و گرافیک دستخوش تغییرات بسیار یا یک نسخه بازسازی‌شده بود اما یک تغییر اساسی در سری بازی‌های The Legend of Zelda است. شرکت سازنده ایجی آئونوما بر این عقیده است که این بازی دنیای متفاوتی دارد و تجربه جدیدی را در اختیار مخاطبش قرار می‌دهد. این بازی روی پلتفرم نینتندو سویيچ قابل‌اجراست و می‌توانید از این پلتفرم بازی کنید و از ویژگی‌های جدید آن لذت ببرید. تاریخ انتشار The Legend of Zelda: Link’s Awakening در تاریخ ۲۹ شهریورماه (۳۰ سپتامبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.
**
6. Beyond This Side
اگر به دنبال یک بازی ترسناک هستيد، این بازی مناسب شماست. در Beyond This Side، بازیکنان هدایت کاراکتر سم را برعهده می‌گیرند؛ شخصی که همسرش به طرز مرموزی گمشده و تنها سرنخ پیداشده از سوي پلیس، دست‌بریده شده اوست. سم که طاقت قبول کردن این تراژدی را ندارد، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود تا جواب سوال‌هایش را پیدا کند. بازی Beyond This Side، در پلتفرم گوشی قابل‌اجراست.
**
7. Break N Take
یک گیم‌پلی فوق‌العاده که شما را شگفت‌زده می‌کند. در این بازی بازیکنان باید به‌واسطه بیم نورانی که هدایت آن را برعهده دارند، غیرنظامیان بازمانده از حمله بیگانگان را به‌خود جذب کرده و آن‌ها را به مداري امن پرتاب کنند. یک بازی برد برد که باعث می‌شود بازیکن به ادامه دادن آن علاقه‌مند شود.
**
8. Collapsed
شرکت سازنده این بازی استودیو گلیو گیمز توانسته با به تصویر کشیدن جلوه‌های بصری ویژه اثری ماندگار را بسازد؛ همچنین داستان را در دل گیم‌پلی و محیط‌های بازی قرار دهد تا مخاطب را مجبور به گشت‌وگذار در محیط‌ها کند. علاوه بر این «نابودی» یک بازی مستقل اکشن پلتفرم است که می‌تواند بازیکن را برای ساعت‌ها سرگرم کند. ساختار بازی Collapsed به این‌صورت است که بازیکنان باید مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند و اگر در این راه کشته شوند، به اول بازی برمی‌گردند. دربازی‌های تیراندازی لوت محور، ارزش لوت‌ها و آیتم‌هایی که کسب می‌کنید باید ساختار متعادلی داشته باشند و با پیشروی در بازی آیتم‌های باارزش‌تری را کسب کنید. پلتفرم‌های قابل‌اجرا برای این بازی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان است.
**
9. Crazy Shapes
بازی Crazy Shapes پر از اشکال هندسی، با فرمت خاص طراحی‌شده روی آن است. در جریان آن بازیکنان هدایت یک مکعب بامزه (ديگر کاراکترها هم در قالب اشکال هندسی طراحی‌شده‌اند)، به‌دست می‌گیرند. در این بازی وظیفه دارید تا حیوان‌های جادویی را نجات دهید. دراین‌میان دشمنانی هم طراحی‌شده‌اند که مانع از انجام این کار می‌شوند و باید مراقب آن‌ها باشید. درست مانند بازی‌های تکراری در تلفن‌های همراه اما این بار با فرمتی دیگر ارائه‌شده است.
**
10. بازی Rebel Galaxy Outlaw
این بازی، دنباله‌ بازی Rebel Galaxy، ساخته استودیو دابل دمیج (Double Damage) است که در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از سوي این استودیو ساخته شد. داستان بازی ازاین‌قرار است که زني شجاع و جسور، ایستگاه‌های فضایی را در پی یافتن قاتل همسرش، می‌گردد و با این انگیزه روزهایش را می‌گذراند. شخصی‌سازی سفینه‌ها از امکاناتی است که در اختیارتان قرارگرفته است. گیم‌پلی بازی، از نبردهای هوایی پرحرارت و هیجان‌انگیزش گرفته تا گشت‌وگذار در جهان گیرا و جذابش، یک تجربه‌ به‌شدت دل‌نشین و مفرح است. این بازی باقیمت 30 دلاری‌اش بسیار ارزنده است و برای هر بخش آن زحمت‌کشیده شده است. شما می‌توانید 50 تا 60 ساعت بازی کنید.
**
11. بازی RAD
بازی RAD جدید‌ترین بازی استودیو دابل‌فاین است و همانند بازی‌های ابرقهرمانی؛ داستان بازی RAD هم با یک قهرمان و تلاش او برای از بین بردن دشمنان شروع می‌شود. یک بازی اکشن با دوربین ایزومتریک که خصوصیات سبک روگ‌لایک هم در آن دیده می‌شوند. جالب است بدانید در بازی‌های روگ‌لایک بازیکنان پس از مرگ به نقطه اول بازی برمی‌گردند و معمولا قابلیت‌های جدیدی را به قدرت‌های آغازین خود اضافه می‌کنند تا به کمک آن‌ها بتوانند قوی‌تر و بهتر از قبل روبه‌رو دشمنان خود ظاهر شوند. دقیقه مانند بازی‌های آخرالزمانی البته این بار داستان پرباری پشت پرده قرار نگرفته است. داستان ازاین‌قرار است ساکنان دنیای بازی نه یک‌بار که دو بار شاهد وقوع آخرالزمان بوده‌اند و حالا امید آن‌ها برای بقا پیدا شدن قهرمانی است که از اردو خارج شود و دشمنانی را که در دنیای بیرون زندگی می‌کنند، شکست دهند. نکته حائز اهمیت این است قبل از شروع بازی، قادر خواهید بود شخصیت دلخواه‌تان را از بین ۱۰ شخصیتی که حضور دارند به‌راحتی انتخاب کنید. از نکات مثبت این بازی می‌توان ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن را نام برد. در آخر باید بگوییم این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن4 قابل اجراست.
**
12. Dungeon of Dark
همان‌طور که از نام بازی پیداست؛ داستان اصلی این بازی در سیاهچاله‌های سیاه روایت می‌شود. شما به‌عنوان بازیکن در مراحل مختلف در سیاهچاله‌های متفاوتی قرار می‌گیرید. هر سیاهچاله شمارا در یک محیط مربعی 3x3 قرار می‌دهد و از چندلایه مختلف تشکیل‌شده است. مدیریت شرایط حرف اصلی را می‌زند. در اصل بازیکن باید باتوجه‌به قدرت و میزان سلامت حریف، حمله‌هایش را مدیریت کند و برای پیروز شدن تلاش کنند.
**
13. Gravity Rider Zero
اگر عاشق بازی‌های موتورسواری هیجانی هستید؛ Gravity Rider Zero از بهترین بازی‌های گوشی است. در این بازی شما وارد مراحل مختلفی می‌شوید تا بتوانند موانع و چالش‌ها را پشت سر بگذارند. موتورسواری روی سطوح شیب‌دار و پرش‌های هیجانی از قابلیت‌های این بازی زیباست.
**
14. Fire Emblem: Three Houses
یک بازی تماما جنگی و پر از مبارزه؛ Fire Emblem: Three Houses روایتگر داستانی است که به سه مسیر مختلف تقسیم می‌شود. هرکدام از این مسیرها داستان و سرنوشت مخصوصش را دارد. شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید کاراکترهای‌تان را انتخاب کرده و در مراحل بعدی نقش آن‌ها هم‌تغییر دهید. به‌عنوان‌مثال کاراکتری با نقش مثبت می‌تواند در ادامه بازی نقشی منفی داشته باشد. در مرحله اول شما یک پروفسور آکادمی نظامی هستید؛ جایی که باید به شاگردهایتان نحوه جنگیدن، قوی شدن در چیزی که مهارت دارند، روبه‌رو شدن با مشکلات‌شان و تعامل با ديگران را یاد دهید. اتفاق‌های بازی در جریان ماه‌های مختلف روایت می‌شود. جالب است بدانید که استراتژی مهم‌ترین رکن در بازی است؛ المانی که در نسخه‌های پیشین فایر امبلم آن‌طور که بایدوشاید موردتوجه قرار نگرفته بود. در مبارزات، استراتژی حرف اول را می‌زند و باید با بررسی محیط و راه‌های ارتباطی، روی تیم خود و دشمنان مدیریت داشته باشید. یکی از دلایل لذتبخش بودن مبارزات و هیجان آن، به‌راحتی بصری بازی و گرافیک این بازی مربوط می‌شود. تنوع مهارت‌های هر کاراکتر هم به‌نوع ارتقای سطح شما بستگی دارد و اگر بتوانید باعث پیشرفت بیشتر یک شخصیت شوید، وی مهارت‌‌های بیشتری را کسب می‌کند؛ ازاین‌رو تنوع مبارزات و مهارت هم بالا می‌رود.
**
15. Nimiam Legends: Vandgels
بازی جدید و سرگرم‌کننده در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی از استودیوی Protopop Games برای اندروید است که باقیمت 99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشرشده است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی با طراحی بصری چشم‌نواز هستید، بازی نقش‌آفرینی Nimian Legends: Vandgels می‌تواند تجربه‌ متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای را ارائه دهد. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی قرار می‌گیرید، دختری که بايد در دنیایی ساختگی به ماجراجویی بپردازد! ماجراجویی شما در انواع مکان‌های مختلف جنگل با آبشارهای خروشان و رودخانه‌ها صورت می‌پذیرد و شما باید با انواع کارهای مختلف نظیر شنا، دویدن و پرواز ماجراجویی را پیش ببرید و ساعت‌ها سرگرم باشید. از طرفی کاراکترها و المان‌های جهان بازی هم به نحوی طراحی‌شده‌اند که شمارا به سراغ ماموریت‌های سرگرم‌کننده و متفاوتی می‌فرستند.
**
16. بازی First Summoner
یکی از بازی‌های منتشرشده در شهریورماه امسال را که روی سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید قابل‌اجراست، می‌توان First Summoner نامید. بخش داستانی بازی هم شامل قسمت‌های متنوعی است که کاربر را بی‌وقفه مشغول خود می‌کند. استودیوی بازی‌سازی LINE Games بیان کرد که این بازی نقش‌آفرینی و کارتی به‌صورت 2FP ساخته‌شده است. متاسفانه؛ شخصیت‌پردازی، شخصیت اصلی داستان سطحی بوده و طراحی مراحل خیلی عمق زیادی ندارد و خیلی سریع برای بازیکن تکراری خواهد شد. باید بگوییم که؛ بازی سیستم ساده‌ای دارد. چندین کارت در اختیارتان قرار داده‌شده که هر کارت دارای قیمت مشخصی است که با پرداخت آن صاحب سرباز یا قدرت ویژه‌ای خواهید شد. کارت‌های بازی متنوع است که با پیشروی در بازی قفل کارت‌های بیشتری بازخواهند شد یا این‌که می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای صاحب آن‌ها شوید. هر نقشه بازی یک بأس فایت دارد که هر یک از آن‌ها بسیار متفاوتند و صداگذاری شخصیت‌‌ها و دشمنان از نکات مثبت بازی است. به‌طور کل؛ بازی موبایل First Summoner می‌تواند گزینه خوبی برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی و کارتی روی گوشی‌های تلفن همراه باشد که شاید در آینده با به‌روزرسانی بیشتر به بازی بهتر و باارزش بیشتری تبدیل شود.
**
17. Tap Cats: Epic Card Battle
گربه‌ها وارد دنیای مبارزات می‌شوند. در اصل یک بازی مبارزه‌ای است که شما را در نقش گربه‌های مبارز قرار می‌دهد. هر گربه مهارت‌ها و طراحی خاصش را دارد و شما می‌توانید باقابلیت شخصی‌سازی گربه‌تان را باسلیقه خود داشته باشید. ازاین‌رو می‌توانید کارت مبارزتان را پیدا کنید و از طریق آن در نبردهای یک‌به‌یک در نظر گرفته‌شده، پیروز میدان باشید. این بازی زیبا روی سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید قابل‌اجراست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: