کد خبر: ۱۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
معرفی بهترین‌ها در عرصه فناوری
سرعت پیشرفت فناوری از گذشته تابه‌حال به حدی بالا بوده که دنیای امروزی در مقایسه با گذشته رویای بیش نبوده و بیشتر شبیه افسانه‌های علمی تخیلی است. فقط کافی است کمی در فیلم‌های علمی تخیلی فرو برویم تا بتوانیم فناوری‌های آینده را حدس بزنیم.
از تلفن همراه که در دستانم هست تا فناوری‌های پوشیدنی همه به ما کمک می‌کنند تا از بهترین و به‌روزترین فناوری‌ها در حال حاضر استفاده کنیم. این‌جا همان آینده‌ای است که سال‌های قبل به آن فکر می‌کردیم؛ پس باید بهترین استفاده را از این فناوری‌های به‌روز دنیا داشته باشیم. دانستنیها همراه شماست تا در هر بخش 10برتر فناوری را برای شما به تصویر بکشد و درباره روش‌های استفاده از این دستگاه‌های مدرن برایتان بگوید. 
*****
تبلت‌ها در صدر جدول
10 تبلت برتر
**
1. تبلت اپل 11 iPad Pro 
اگر به دنبال یک تبلت خوب هستید؛ تبلت اپل  11iPad Pro  بهترین است. این تبلت با وزن 648 گرم و صفحه‌نمایش 11 اینچی توانسته دل طرفدارهای خود را به دست آورد. دوربین پشت این تبلت دارای رزولوشن 12 و دوربین جلوی آن هفت مگاپیکسل است. در سری iPad، تبلت iPad Pro 11  بهترین تبلتی است که شما می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید. البته ممکن است گران باشد اما قدرتمندترین تبلت بازار است. در طراحی و عملکرد تبلت اپل 11iPad Pro  تجربه‌ای معادل کار با لپ‌تاپ را دارد. قلم جدید اپل به‌صورت مغناطیسی روی قاب iPad Pro جدید قرار می‌گیرد. با بلندگوهای فوق‌العاده و صفحه‌نمایش نسبتا بزرگ در مقایسه با بدنه از ویژگی‌های بارز این تبلت اپل با طراحی ظریف است.
**
2. تبلت اپل New iPad 
آی‌پد جدید اپل با وزن: 469 گرم و صفحه‌نمایش: 7/9 اینچ، رزولوشن: 1536×2048 پیکسل قادر است تا به مدت 10 ساعت باتری را در خود نگاه دارد. جالب است بدانید که New iPad از بهترین تبلت‌های بازار برای مصرف‌کنندگان معمولی و برای استفاده در آموزش است. تبلت اپل New iPad Pro با مداد اپل کار می‌کند. همچنین این تبلت با حسگر اثر انگشت Touch ID ، iOS 12  و عمر باتری تا 10 ساعت در زمره بهترین تبلت های سال 2019 قرارگرفته است.
**
 3. تبلت اپل 12.9 iPad Pro  
تبلت اپل iPad Pro 12.9  به دلیل اندازه بزرگی که دارد بسیار محبوب شده است و درواقع نزدیک‌ترین دستگاه دومنظوره که ما برای MacBook لمسی سراغ داریم همین تبلت است، تفاوت آن اجرای iOS 12 به‌جای macOS است. این دستگاه بهترین تبلت با بهره‌وری بالاست که این تعریف را به لطف صفحه‌نمایش 9/12اینچی، چهار بلندگو و رابط کاربری 12iOS  موجود در آن به دست آورده است. 
**
4. تبلت سامسونگs4 Samsung Galaxy Tab  
تبلت سامسونگ4 Galaxy Tab S همراه با قلم S Pen که در جعبه آن موجود است ارائه‌شده است. این تبلت را می‌توانید به صفحه کلید و ماوس هم متصل کنید تا این دستگاه از طریق Android به یک تجربه رایانه‌ای عالی تبدیل  شود. البته تبلت سامسونگ گلکسی s4  بهترین تبلت اندرویدی است که در حال حاضر در دسترس است. درست است که این تبلت ارزان نیست، اما یک بسته کامل از ویژگی‌های موجود را فراهم می‌کند تا به شما اطمینان دهد که تا حد زیادی رضایت شما را جلب می‌کند. 
**
5. تبلت iPad mini 4
آی‌پد مینی4 یکی از بزرگ‌ترین محصولات شرکت اپل بوده و برای افرادی که علاقه‌مند به سیستم‌عامل آی‌اواس هستند این آی‌پد می‌تواند گزینه خوبی باشد. این تبلت درواقع مشخصاتی شبیه به آی‌پد ایر2 دارد البته صفحه‌نمایش آن 9/7 اینچ است که کوچک‌تر از آی‌پد ایر2 است. این آی‌پد بارنگ شیک طلایی زرد است، البته بسیار زیاد زرق‌وبرق‌دار نیست. بدنه آن‌هم آلومینیومی محکم و مانند دیگر محصولات اپل هیچ خمی در آن وجود ندارد و لغزنده است.
**
6. تبلت iPad Pro 10.5
آی‌پد پرو 5/10اپل نسبت به نسخه قبلی دارای نمایشگر بزرگ‌تری است درنتیجه برای خواندن کتاب‌های الکتریکی بسیار مناسب است. این درحالی است که باوجود افزایش 8/0 اینچی نمایشگر، با کاهش حاشیه نمایشگر ابعاد کلی دستگاه تغییر چندانی نکرده و ضربه‌‌ای به قابلیت حمل بالای آن وارد نشده است. علاوه بر این حاشیه‌های کمتر نمایشگر، تجربه‌ در دست گرفتن آی‌پد پرو 5/10 تغییر چندانی با نمونه‌های 7/9 اینچی نکرده است.
**
7. تبلت Microsoft Surface Pro
اگر به دنبال تبلتی باقابلیت‌های فراوان و زیبا هستید، باید بگوییم که مایکروسافت بهترین را برای شما دریت کرده است. این تبلت یک محصول هیبریدی و مجهز به سیستم‌عامل ویندوز است که به‌خوبی می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ‌های بزرگ و سنگین شود. نقاط قوت زیادی در مایکروسافت سرفیس پرو وجود دارند که طراحی زیبا و بسیار باکیفیت، قدرت عملکرد مناسب و گزینه‌های مختلف سخت‌افزاری از اصلی‌ترین آن‌ها هستند.
**
8. تبلت  Samsung Galaxy Tab S3
این تبلت 7/9اینچی را می‌توان یکی از قوی‌ترین تبلت‌های بازار دانست. همچنین سامسونگ گلکسی تب3 با بهره‌گیری از نمایشگر سوپر اولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و قلم اس‌پن، جانشین گلکسی تب اس۲ شده است. 
**
9. تبلت Asus ZenPad 3S 10
ظاهر این تبلت ایسوس بسیار زیباست و خطوط خوش‌تراش آن زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است. بافت فلزی ظریف آن‌هم به نحوی است که هر بیننده‌ای دوست دارد آن را لمس کند. بدنه آلومینیومی این تبلت 490 گرم وزن دارد و ضخامت آن 8/5 میلی‌متر است. 
**
10. تبلت لنوو تب4 پلاس
تبلت لنوو تب4 پلاس با روکش شیشه‌ای محافظت می‌شود و برای افرادی که همیشه گوشی یا تبلت از دست‌شان می‌افتد، بسیار مناسب است. همچنین یک صفحه‌کلید بلوتوثی هم برای این دیوایس وجود دارد. علاوه بر این؛ آنچه که از تب 4 پلاس یک تبلت عالی می‌سازد، عمر باتری بیست‌ساعته آن است.
****
10 عینک هوشمند برتر 
***
1. عینک هوشمند هواوی
عینک هوشمند هواوی خود به‌تنهایی مانند یک تلفن همراه عمل می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی به تماس‌های خودپاسخ دهید. البته این عینک، کلیدی روی بدنه‌اش نخواهد داشت بااین‌حال کاربر می‌تواند با ضربه زدن روی قسمت مخصوصی از قاب عینک، کارهای مختلفی نظیر جواب دادن به‌تماس‌ها را انجام دهد. علاوه بر این؛ عینک از دستیار صوتی هوشمند هم پشتیبانی می‌کند. دو میکروفن موجود در عینک هواوی، به فناوری خاصی مجهز شده‌اند تا بهتر بتوانند حرف‌هایتان را بفهمند. همچنین، در قسمت بالایی گوش کاربر دو اسپیکر استریو، جای می‌گیرند تا از این‌طریق، گوش به اسپیکر نزدیک باشد و صدا در محیط پخش نشود. 
**
2. عینک هوشمند گوگل گلس2
درست است که طراحی کلی عینک هوشمند گوگل گلس2 نسبت به نسل قبل تغییر نداشته و باوجود این‌که از نمایشگر Heads-up استفاده می‌کند اما شباهتی به مایکروسافت هولولنز ندارد. چیپست پردازشی گلس2 دستخوش تغییر شده و حالا شاهد چیپ اسنپدراگون1 XR هستیم که عملکرد بهتری دارد و به اختصاص برای اجرای محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی‌شده است.
**
3. عینک هوشمند Focals
عینک هوشمند Focals با یک طراحی کاملا هوشمندانه، نظر مخاطب را به‌خوبی به خود جلب می‌کند. عینک اسمارت Focals می‌تواند از طریق بازتاب دادن یک پرتوی لیزری پیش روی چشمان شما، اطلاعاتی مانند جهت مسیر، پیام‌های متنی و حتی نوتیفیکیشن‌های دریافت شده در گوشی هوشمند را به شما نمایش دهد و دیگر نیازی به اسمارت‌‌فون نیست.
**
4. عینک هوشمند جدید PEGASI
اگر به دنبال خوابی راحت و آرام می‌گردید این عینک برای شما مناسب است. عینک هوشمند جدید PEGASI که با نام «Smart Sleep Glasses II» شناخته می‌شود، با استفاده از نوردرمانی به کاربران اجازه می‌دهد خوابی آرام‌تر و باکیفیت‌تر را تجربه کنند. این عینک با استفاده از طول‌موج خاصی از نور سبز که به شبیه‌سازی بهتر سیستم عصبی‌تان کمک می‌کند، سیگنال مربوط به تنظیم میزان ملاتونین ترشح‌شده را ارسال کرده و درنهایت به بهبود کیفیت خواب کمک خواهد کرد.
**
5. نسل جدید عینک هوشمند SOLOS
عینک هوشمند SOLOS؛ عینک مخصوص دوچرخه‌سواری است که طرفدارهای خاصش را دارد. علاوه بر امکانات دوچرخه‌سواری، مانند پخش موسیقی و ارتباط با دیگر اعضای گروه، عینک جدید SOLOS ابزاری برای تناسب‌اندام هم ارائه می‌دهد. سولوس نرم‌افزار همراه این عینک را باز طراحی کرده و گزینه‌هایی مخصوص علاقه‌مندان به دویدن و پیاده‌روی به آن افزوده است. از ویژگی‌های رایج تناسب‌اندام این عینک شامل امکاناتی جهت مشاهده زمان سپری‌شده، سرعت، تعداد گام و میزان ضربان قلب دونده است.
**
6. عینک هوشمند المپوس
عینک هوشمند المپوس El-10برای مصارف عادی و صنعتی به کار می‌رود. درست است که قیمت آن کمی بالاست اما  مجهزبه نمایشگر اولد 640×400 و اندروید 4.2.2 است. علاوه بر این؛ عینک هوشمند المپوس El-10  می‌تواند روی هرگونه شیشه، از معمولی گرفته تا شیشه‌ محافظ مخصوص کار نصب شود.
**
7. عینک هوشمند اپل
عینک AR جدید شرکت اپل به‌عنوان وسیله جانبی آیفون به بازار عرضه‌شده است و با اتصال بی‌سیم به گوشی، وظیفه پردازش برعهده آیفون خواهد بود که این کار موجب سبکی و طراحی جمع‌وجور آن خواهد شد. لازم به ذکر است برخلاف VR که جهان بیرون را کاملا می‌پوشاند، عینک‎های AR چیزی را به واقعیتی اضافه می‌کند که در آن هستیم و مشاهده می‌کنیم.
**
8. عینک هوشمند مسترانجلو
این عینک از لنزهای مایع ساخته‌شده که به‌صورت خودکار روی هر چیزی که شما به آن نگاه می‌کنید، چه آن شئ دور باشد و چه نزدیک روی آن فوکوس می‌کند. نحوه‌ عملکرد عینک هوشمند به این صورت است که یک سنسور مسافت سنج در فاصله‌ی میان دو عدسی قرار می‌گیرد و با استفاده از نور فروسرخ، فاصله‌ی بین اشیا و عینک را محاسبه می‌کند. پس‌ازآن، دستوری به فعال‌سازها ارسال می‌کند تا ساختار لنزها را تغییر دهند.
**
9. عینک هوشمند Vuzix ام 3000
عینک هوشمند Vuzix ام 3000 باقابلیت‌های جدید عجین شده است و در حوزه فناوری‌های برتر سال قرارگرفته است. علاوه بر این؛ استفاده از اپتیک‌‎های راهنمای امواج نور علاوه بر موتور صفحه‌نمایش دارای کنتراست بالا و تمام‌رنگی با نام کبرا 2 (Cobra II)، به هر فردی اجازه می‌دهد تا از این فناوری به‌روز بهره ببرد.
**
10. عینک هوشمند توشیبا
این گجت با نام DynaEdge AR Smart Glasses از قابلیت هوش مصنوعی برخوردار و نخستین گجت کاملا پوشیدنی (عینک) واقعیت افزوده، با سیستم‌عامل 10 Windows Pro هم کاملا سازگار است. همچنین این عینک هوشمند به قیمت 99/899/1دلار در بازار ارائه‌شده است. نکته‌ جالب همین است که علاوه بر هوش مصنوعی شاهد قابلیت واقعیت افزوده هم در این عینک وجود دارد.
****
10 ساعت هوشمند برتر 
***
1. ساعت هوشمند IBM
دنبال ساعتی متفاوت هستید؛ درست شنیده‌اید IBM ساعتی جدید را طراحی کرده است که قابلیت تبدیل‌شدن به گوشی‌ هوشمند و همچنین تبلت‌ را دارد. در این ساعت هوشمند پس از یک مرحله بازشدن، به یک گوشی هوشمند تبدیل می‌شود و در مرحله بعد به شکل یک تبلت تمام‌صفحه درمی‌آید. طراحی این ساعت کمی ضخیم‌تر از ساعت‌های هوشمند معمولی است و این مسئله، به‌دلیل آن است که سه صفحه‌نمایش جداگانه را در خود جای می‌دهد که امکان تبدیل‌شدن به گوشی هوشمند و تبلت‌ را فراهم می‌کنند. این دستگاه همچنین در قسمت زیرین خود، پورت‌هایی برای اتصالات دارد.
**
2. میس فیت‌شاین۲
میس فیت‌شاین2 دارای یک مگنتومتر و شتاب‌سنج سه محوره است که باعث می‌شود ساعت دقیق‌تر کار سنجش‌شان را انجام دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول قابلیت تشخیص کیفیت خواب است. همچنین کاربر می‌تواند به کمک نقطه‌های تعبیه‌شده روی صفحه و رنگ‌های مختلفی که نمایش داده می‌شود زمان را هم تشخیص دهد. 
**
3. ساعت هوشمند متفاوت Nubia Alpha
در اصل نوبیا آلفا ساعتی یا بهتر است بگوییم تلفن همراهی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد است که روی مچ بسته می‌شود. همچنین این ساعت هوشمند به شما در آمادگی جسمانی کمک می‌کند و مانند تلفن همراه برایتان موسیقی پخش کرده و اعلان‌ها را درست مانند گوشی‌های هوشمند کنترل می‌کند. باوجود این، آنچه این گجت ساخت Nubia را متفاوت می‌سازد، امکان برقراری تماس، گرفتن عکس و انجام هر کاری است که از گوشی همراه هوشمند برمی‌آید.
**
4. اپل واچ سری 5 با نمایشگر اولد
این ساعت هوشمند اپل از نمایشگر اولد و بدنه‌ تیتانیومی بهره می‌برد؛ درنتیجه تامین‌کننده نمایشگر ساعت هوشمند اپل، چشم‌بادامی‌ها خواهند بود. ال‌جی هم تامین نمایشگرهای OLED گوشی‌های آیفون آینده‌ اپل را بر عهده خواهد گرفت. از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد که شرکت چینی BOE هم در تامین نمایشگر موردنیاز کوپرتینویی‌ها مشارکت خواهد کرد.
**
5. پیکسل واچ گوگل
جالب است بدانید دوربین این ساعت هوشمند درست در وسط صفحه‌نمایش قرار دارد. اگر دوربین در زیر نمایشگر تعبیه‌شده باشد، این مفهوم در ذهن ایجاد می‌شود که کاربران به‌راحتی می‌توانند با این گجت پوشیدنی کوچک بدون این‌که چیزی را از این نمایشگر کوچک دور کنند، از قابلیت تشخیص چهره و حتی گرفتن سلفی‌های بهره ببرند.
**
6. فیت بیت شارژ3
شارژ ۳ از صفحه‌نمایشی تک‌رنگ بهره می‌برد که زمان، آمار روزانه و هشدارهای گوشی تلفن‌همراه‌تان را نمایش می‌دهد. علاوه بر این دستگاه ضدآب تمامی فعالیت‌ها و تمرین‌های عادی روزانه شما را ثبت می‌کند. همچنین، قابلیت ثبت مواردی مانند خواب و شنا را هم دارد. 
**
7. گارمین ویوواسمارت4
یک ساعت هوشمند فوق‌العاده برای افرادی که علاقه‌مند به ماجراجویی و طبیعت‌گردی هستند. این ساعت بسیار مستحکم و قیمتی بالایی دارد. گارمین ویوواسمارت4، بهترین ردیاب‌ ورزشی گارمین به شمار می‌رود. این ردیاب سبک است و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.
**
8. ZTE ساعت هوشمند نوبیا آلفا 
یک ساعت فوق‌العاده با صفحه‌نمایش اولد و منحنی که در بین ساعت‌های هوشمند به‌خوبی چشم‌نوازی می‌کند. هرچند اندازه این نمایشگر تنها چهار اینچ است، به‌دلیل داشتن نسبت تصویر فوق‌العاده، بسیار بزرگ‌تر به چشم می‌آید. رزولوشن این نمایشگر ۹۶۰ در ۱۹۲ است و این یعنی با نسبت تصویر پنج به یک مواجهیم. نوبیا، نمایشگر نوبیا آلفا زد تی ای، تحمل ۱۰۰ هزار مرتبه خم شدن را دارد و ازاین‌جهت برای بستن آن دوردست خود جای نگرانی نیست.
**
9. فیت بیت ایس
فیت بیت آیس یک ساعت کودکانه که برای افراد هشت سال به بالا طراحی و روانه بازار شده است. این دستگاه جذاب در دورنگ آبی و بنفش موجود است و مانند Fitbit Alta HR قابلیت قدم‌شماری و نظارت بر خواب را دارد. ایس با قطرات آب مشکلی ندارد اما از آن در استخر نمی‌توان استفاده کرد. طبق اعلام Fitbit باتری این دستگاه پنج روز دوام می‌آورد.
**
10. گلکسی واچ اکتیو 2
این ساعت هوشمند برای راحتی کاربرانش در دو سایز۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و در دو حالت مختلف بلوتوث و LTE به بازار عرضه‌شده است. متاسفانه برخلاف ساعت‌های قدیم از این سری جدید حاشیه‌ چرخان فیزیکی ندارد اما حاشیه کنترل‌کننده ساعت در جای خود قرار دارد.
**
10 ابزار پوشیدنی هوشمند برتر 
1. انگشتر هوشمند Neyya
درست مثل فیلم‌های علمی تخیلی می‌ماند؛ انگشتر سحرآمیز Neyya آمده تا رویاها را به تحقق برساند. این انگشتر فاقد صفحه‌نمایش است و فقط از یک صفحه حساس به لمس بهره می‌برد. درواقع این انگشتر یک کنترل از راه دور دم‌دستی برای اجرای فرامین مختلف است. مثلا در زمان گوش دادن به موسیقی می‌تواند با حرکت انگشت آهنگ را عوض کرد یا صدا را کم‌وزیاد کرد. همچنین می‌توان از این انگشتر برای ثبت عکس با دوربین استفاده کرد. خبر خوب این است که؛ این انگشتر مخصوص گوشی نبوده و می‌توان با دیگر ابزارهای دیجیتال هم از آن بهره برد. برای مثال: دستگاه پخش چندرسانه‌ای Roku، دوربین‌های GoPro و چندین دستگاه دیگر همگی قابلیت استفاده از این انگشتر را دارند.
**
2. حلقه هوشمند اپل پتنت
انگشتری که به‌عنوان یک کنترلر تمام و کمال کار می‌کند. این انگشتر می‌تواند به‌عنوان یک کنترلر بی‌سیم برای بازی‌ها یا برای کنترل دکمه شاتر دوربین استفاده شود. همچنین می‌توان با استفاده از این حلقه موس نشانگر روی صفحه نمايش را هم کنترل کنند. این انگشتر به دوربین و میکروفن مجهز است و برای ارسال فرامین صوتی از آن استفاده می‌شود. 
**
3. کوله‌پشتی اچ‌پی با واقعیت مجازی
دنیای واقعیت مجازی پا به دنیای کوله‌پشتی‌ها گذاشته است. شرکت اچ‌پی در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹، نسخه جدیدی از کوله‌پشتی واقعیت مجازیش را معرفی کرد. این کوله‌پشتی واقعیت مجازی جدید 2HP VR Backpack G نام دارد و از سخت‌افزارهایی مانند نسل هشتم پردازنده 7Core i اینتل و پردازنده گرافیکی 2080 RTX انویدیا بهره می‌برد. به‌گفته اچ‌پی، کوله‌پشتی جدید ۳۰ درصد عملکرد بهتر و ۲۵ درصد پردازش گرافیکی سریع‌تر را نسبت به نسخه پیشین خود دارد. 
**
4. کفش هوشمند پوما
شرکت پوما جدیدترین کفش هوشمند خود را با بند خودکار معرفی کرده است. این کفش Fit Intelligence یا به‌اختصار «FI» نام دارد؛ کفشی که قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند را دارد و رقیبی جدی برای کفش Adapt BB شرکت نایک است.
**
5. حلقه اورا
حلقه اورا در عین سادگی بسیار زیبا و شیک ساخته‌شده است. این حلقه فوق‌العاده دارای دقت ردیابی و کیفیت اپلیکیشن گوشی تلفن‌همراه است. در این حلقه مانند Motiv ring، از کیت اندازه‌گیری برای اطمینان از اندازه‌‌ دقیق می‌توانید استفاده کنید. این حلقه در هفته فقط یک‌بار نیاز به شارژ دارد. 
**
6. کفش‌های هوشمند آلفابت
این کفش هوشمند قادر است تا در کنار پایش حرکت و وزن کاربر، به‌زمین‌خوردن او را نیز تشخیص می‌دهد. این کفش‌ها فقط کاربرد تناسب‌اندام ندارند و تغییرات ناگهانی و سریع وزن را هم به کاربر گزارش می‌دهند یا در صورت زمین‌خوردن کاربر، هشداری را ارسال کند، چنین قابلیتی برای افرادی که دچار مشکلات حرکتی هستند و کماکان می‌خواهند اندکی استقلال داشته باشند، بسیار مناسب است.
**
7. کفش Adapt BB  نایک
شرکت نایک با ارائه کفش آلفابت خود درحال‌توسعه کفش‌های هوشمندش است. این کفش، مجهز به بندهای قدرتمندی است که به‌صورت خودکار روی پا بسته می‌شوند. مدل Adapt BB، تکامل‌یافته‌ی 1.0 Hyper Adapt  است که خود مدل تجاری Air Mag است. 
**
8. انگشتر هوشمند سامسونگ
انگشتر هوشمند سامسونگ احتمالا شما را قادر خواهد ساخت تا صرفا با تکان دادن انگشت‌تان، تمامی لوازم موجود در خانه هوشمندتان را کنترل کنید. احتمالا این انگشتر خدماتی نظیر کنترل کامل تلویزیون، تجربه‌واقعیت مجازی بهتر، اجرای اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی‌های هوشمند، پخش صدا از سیستم صوتی خانه، کنترل روی سیستم‌های امنیتی خانه، تنظیم میزان نور و موارد دیگر را در اختیار خریداران قرار خواهد داد.
**
9. گجت پوشیدنی AlterEgo
این گجت پوشیدنی ساخته دانشجوی جوان کاپور هندی است. این دستگاه بدون نیاز به صدا یا اتصال ایرباد، توانایی خواندن افکار افراد را دارد. نکته‌ قابل‌توجه این‌که گجت پوشیدنی با نام آلترایگو هیچ نیازی به نصب دستگاه در بدن انسان ندارد و می‌تواند با دقت بالا، ارتباطات بی‌صدای انسانی را پردازش کند.
**
10. هدبند فیلیپس 
هدبند هوشمند فیلیپس برای بهبود خواب بزرگسالان از سوي این شرکت ارائه‌شده است. این هدبند مخصوص از حسگرهای داخلی برای لمس پیشانی و پشت گوش‌هایتان استفاده می‌کند تا فعالیت ذهن‌تان را بررسی کرده و داده‌های حاصل از این بررسی را به اپلیکیشن تلفن‌همراه مخصوص خود ارسال کند. بعد از عمیق شدن خواب این هدبند ویژه صدای خفیف و آرامش بخشی را از خود پخش می‌کند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: