کد خبر: ۱۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش حوادث مربوط به سرویس مدارس در سال گذشته خبر داد.
سردار محمدرضا مهماندار در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس‌های مدارس که روز چهارشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تدبیر سردار رحیمی مسئله آموزش است چرا که معتقدیم اگر آموزش به خوبی صورت بگیرد از بسیاری از جرایم و تخلفات جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش در حوزه ترافیکی و راهنمایی و رانندگی بسیار مهم است، گفت: معتقدیم که با آموزش می‌توان از وقوع تصادفات و تخلفات بسیاری جلوگیری کرد کما اینکه خوشبختانه با آموزش‌هایی که در سال‌های گذشته برای رانندگان سرویس‌های مدارس داشتیم تخلفات و به خصوص حوادث در حوزه سرویس مدارس کاهش داشته است.

مهماندار با بیان اینکه علاوه بر پلیس، خانواده‌ها، مدیران مدارس و رانندگان سرویس‌ها نیز در برقراری ایمنی دانش‌آموزان نقش دارند، ‌گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس باید با رانندگی ایمن به سلامت دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در کارگاه آموزشی امروز قرار است به حدود 12 هزار راننده سرویس مدارس اعم از رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی آموزش‌های لازم ارائه شود تا برچسب سرویس مدرسه را دریافت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: