کد خبر: ۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
با استناد به تصاویر، Zenfone 3 از طراحی بدنه ی فلزی باریک بهره میبرد و در دو طرف گوشی از شیشه ی 2.5D استفاده شده است.

ژانویه ی گذشته بود که بنچمارک دو گوشی هوشمند با برند ایسوس توسط GfxBenchمنتشر شد. با کمی استفاده از حس ششم میشد اینطوری حدس زد که این بنچمارک ها متعلق به دو گوشی رده بالای Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxeهستند. سال گذشته ایسوس با نسل پیشین سری Zenfone فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و Zenfone 2مطمئنا از با ارزش ترین گوشی های هوشمند سال گذشته به نسبت قیمت بود. اکنون تصاویر رندر شده ای از دو گوشی جدید ایسوس منتشر شده است. همراه ما باشید.

انتشار تصاویر ایسوس Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe

بیش از یک سال از معرفی و عرضه ی Zenfone 2 از سوی ایسوس میگذرد. این گوشی از مشخصات فنی و کیفیت ساخت بسیار خوب در حد یک پرچمدار و قیمتی در حد یک گوشی میان رده برخوردار بود که باعث فروش بسیار خوب این مدل شد. اکنون کم کم زمان آن رسیده است که ایسوس نسل جدید Zenfone را معرفی کند.

با استناد به تصاویر، Zenfone 3 از طراحی بدنه ی فلزی باریک بهره میبرد و در دو طرف گوشی از شیشه ی 2.5D استفاده شده است. همچنین در پشت این گوشی، لنز دوربین مربعی شکلی وجود دارد که با فلاش LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری همراه شده است. همچنین ممکن است در این قسمت سنسور اثر انگشت نیز وجود داشته باشد. سه دکمه ی لمسی خازنی هم در جلوی این گوشی نمایان است.

انتشار تصاویر ایسوس Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe

مدل دلوکس نیز از فریم فلزی برخوردار شده است. اما در جلوی گوشی دکمه ی سخت افزاری Home خودنمایی میکند که شبیه به دکمه ی Home استفاده در پرچمداران جدید سامسونگ است. هر دو مدل Zenfone 3 به فلش دوربین جلو مجهز شده اند و همچنین درگاه اتصال USB Type-C نیز در تصاویر به نمایش گذاشته شده است.

دو بنچمارکی که ابتدای این خبر در موردشان صحبت کردیم، با شماره مدل های Z010DD وZ012D منتشر شده بودند که احتمالا مربوط به دو گوشی Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxeهستند. مطابق این بنچمارک ها، Zenfone 3 به صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح تصویر فول اچ دی مجهز خواهد شد و چیپست پردازنده ی کوالکام اسنپ دراگون 650 نیز همراه این گوشی خواهد بود. همچنین Zenfone 3 به 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی خواهد بود و اندروید 6.0 به عنوان سیستم عامل در این تلفن همراه ایفای نقش خواهد کرد.

انتشار تصاویر ایسوس Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxe

مدل دلوکس طبق اطلاعات منتشر شده بنچمارک از صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن اچ دی 720p برخوردار باشد که البته این اطلاعات به نظر صحیح نمیرسد. از چیپست اسنپ دراگون در این گوشی استفاده خواهد شد اما مدل چیپست ذکر نشده است و 3 گابایت حافظه ی رم در این گوشی وجود خواهد داشت. هر دو مدل Zenfone 3 و Zenfone 3 Deluxeدر نمایشگاه کامپیوتکس 2016 رونمایی خواهند شد. این نمایشگاه از 31 می آغاز خواهد شد و تا 4 ژوئن ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: