کد خبر: ۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در استان‌های ساحلی خزر، از افزایش سرعت باد و وقوع احتمالی گرد و خاک در جنوب خوزستان خبر داد.
احد وظیفه با اشاره به این‌که طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: پس فردا (جمعه ۱۵ شهریورماه) از شدت بارش در این مناطق کاسته می‌شود، اما مجددا طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۶ و ۱۷ شهریورماه) بر شدت آن افزوده خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین بیان کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سه روز آینده برای شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روزهای شنبه و یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال آذربایجان غربی نیز رخ خواهد داد.

وظیفه تاکید کرد: در روز یکشنبه (۱۷ شهریورماه) برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (چهارشنبه ۱۳ شهریورماه) با توجه به افزایش سرعت باد در جنوب خوزستان رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده اعلام کرد: فردا (پنج‌شنبه ۱۴ شهریورماه) هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود. دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه ۳۸ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه ۱۷ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (جمعه ۱۵ شهریورماه) آسمان تهران صاف و گاهی همراه افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه ۳۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: