کد خبر: ۱۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
یک شرکت دانش بنیان حاضر در هیات اعزامی صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه توانست با یک شرکت روسی توافق‌نامه‌ همکاری به مبلغ ۲ میلیون یورو امضا کند.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یاسر عرب نیا معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی در رابطه با دستاوردهای هیات اعزامی صندوق به نمایشگاه ماکس روسیه گفت: در این نمایشگاه ۱۲ شرکت دانش‌بنیان در قالب هیات اعزامی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند. 
وی ادامه داد: علاوه بر این، ۶ شرکت دانش بنیان نیز در پاویون نمایشگاه ماکس که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا شده بود، حضور پیدا کردند. 
عرب‌نیا افزود: در جریان نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که در هیات اعزامی صندوق نوآوری حضور داشت، موفق شد توافق نامه‌ای با یک شرکت روس در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان امضا کند. 
معاون ارتباطات و بین‌الملل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: در توافق‌نامه فوق علاوه بر صادرات، در زمینه همکاری مشترک برای تولید محصولات نیز مذاکراتی با طرف روسی صورت گرفته که این امر می‌تواند نقش مهمی در تبادل فناوری و گسترش روابط تجاری با طرف‌های خارجی داشته باشد. 
وی  یادآور شد: در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه که از ۵ تا ۱۰ شهریور ماه برپا شد، ایران در قالب دو غرفه و یک پاویون با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برخی دستاوردهای خود در بخش‌های دولتی و خصوصی را در معرض دید عموم قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: