کد خبر: ۱۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
پنجمین رویداد استارتاپی پاتوق با هدف توسعه و حمایت از هنرهای سنتی ملی و صنایع دستی کشور، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه امسال با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استفاده از فناوری‌های مدرن راهی نوین برای حمایت از دست ساخته‌های روستاییان در کشور است و برگزاری رویدادهای استارتاپی می‌تواند یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌ها برای توسعه این صنعت اصیل و دیرینه کشور باشد.

پاتوق فعالان هنرهای سنتی و ملی 
بر همین مبنا، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اقدامات خود را حمایت از رویدادهای فناورانه و استارتاپی این حوزه قرار داده است، پنجمین رویداد استارتاپی پاتوق در زمینه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و هنرهای سنتی و ملی و صنایع دستی نیز با همین هدف برگزار می‌شود.

این رویداد فناورانه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه امسال با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی WWW.EVAND.COM مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: