کد خبر: ۱۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری رویدادهای فناورانه در کشور گفت: این رویدادها برای معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و اتصال آن‌ها با صنایع تولیدی کشور برگزار می‌شود.
علی وحدت روز یکشنبه در گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی در صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: برگزاری  رویدادهای فناورانه از فعالیت‌های صندوق در اکوسیستم فناوری کشور برای به هم رساندن شرکت‌های دانش‌بنیان به صنایع تولیدی کشور است.

وی بیان کرد: در رویداد امروز که مربوط به صنایع غذایی است، ۵۵۰ نفر از فناوران کشور ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۵ شرکت دانش‌بنیان، ۲۰ شرکت تولیدی هستند و همچنین ۶ جلسه ارایه نیاز صنایع و دو جلسه برای ارایه فناوری در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: در برگزاری رویدادهای گذشته اتفاقات خوبی افتاد طوری که در رویداد صنایع هوایی ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد همکاری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و کارفرمایان منعقد شد.

وحدت افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی در این رویدادها به بحث تضامین شرکت‌های دانش بنیان برای انعقاد قرار داد کمک می‌کند، همچنین اگر محصولی برای اولین بار بخواهد تولید شود، صندوق تسهیلات ساخت نمونه اولیه ارایه می‌دهد و همچنین برای خرید محصولات دانش بنیان نیز تسهیلات لیزینگ در نظر گرفته است.

وی یادآور شد: برخی خدمات صندوق به شرکت‌های دانش بنیان از طریق بانک‌ها و صندوق‌های پژوهشی مستقر در صندوق نوآوری و شکوفایی ارایه می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به واحدهای مستقر در صندوق با خدمات در نظر گرفته شده آشنا شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: