کد خبر: ۱۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار از برگزاری هشتمین همایش منطقه‌ای شعر انتظار در این شهرستان خبر داد.
عباس محمدمرادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هشتمین همایش منطقه‌ای شعر «انتظار» را در آبان‌ماه سال جاری در بیجار برگزار می‌کند.

او با بیان این‌که این همایش به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های غرب کشور برگزاری می‌شود، بیان کرد: فراخوان این همایش در بین استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و قزوین اعلام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با بیان این‌که پذیرش آثار در بخش فارسی و کردی اعلام شده است، اظهار کرد: حداقل سه اثر و حداکثر شش اثر در هر بخش از علاقه‌مندان پذیرفته می‌شود.

مرادیان با تاکید بر این‌که آثار ارسالی بایستی صرفاً در محور شعر مهدویت و انتظار فرج باشد، افزود: محدودیت شرط سنی و قالب شعری در این همایش وجود ندارد.

او با بیان این‌که آثار ارسالی نباید در هیچ همایش دیگری شرکت و یا خوانده شده باشد، اضافه کرد: انتخاب و داوری آثار در دو بخش فارسی و کردی توسط داوران کشوری انجام خواهد شد.

مرادیان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این دوره از همایش شعر انتظار را ۳۰ مهرماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: زمان برگزاری همایش ۲۰ آبان‌ماه پیش‌بینی شده است.

او همچنین گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و ارتقای کیفی همایش، کارگاه یک‌روزه با حضور استادان ممتاز کشوری برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: