کد خبر: ۱۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید سپاهان و ماشین‌سازی در شرایط برابری برای بازی فردا (پنج‌شنبه) در هفته دوم لیگ برتر قرار دارند.
 رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به شهری خاطرات خوبی در آن دارم برگشتم و امیدوارم که فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. سپاهان همیشه تیمی قدرتمند بوده و حتی از زمانی که خودمان فوتبال بازی می‌کردیم برای قهرمانی بسته می‌شده است و الان یک کادر فنی قوی در آن وجود دارد که امیر قلعه نویی در راس آن کادر فنی قرار دارد. قلعه نویی یکی از بهترین مربی‌های ایران و خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتیم. سپاهان مهره‌های خوبی جذب کرده است و با اینکه ۸۰ درصد تیم‌شان را جذب کردند،‌ تیم خود را تقویت کردند و بازی اول خود را بردند. بازیکنان ما هم با بردی که مقابل استقلال به دست آوردند، روحیه خوبی دارند و هر دو تیم شبیه هم هستند. امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم.

او درباره درخواست سپاهان درباره تعویق یک روزه بازی که موافقت نشد گفت: این مساله دست ما نیست و آرای اجرایی است و ما می‌توانیم در موارد فنی اظهار نظر کنیم.

خطیبی درباره توپ‌های لیگ برتر گفت:‌ توپ چند ایراد دارد؛ اول اینکه دیر به ما رسید و ۱۰ روز مانده به بازی به دست تیم‌ها رسیده است. ایراداتی هم بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف گرفتند. به نظر من توپ‌های سال گذشته بهتر از امسال بود.

او در پاسخ به این سوال که اگر به جای سپاهان، تراکتور درخواست تعویق روز بازی را می‌داد، موافقت می‌کردید؟ گفت: لطفا درباره بازی با سپاهان صحبت کنید.

سرمربی ماشین‌سازی درباره مصدوم و محرومان تیمش هم گفت: ما فردین عابدینی را نداریم و بازیکن برزیلی‌مان را چون به ما دیر ملحق شد در این بازی در اختیار نداریم و دیگر بازیکنان برای این بازی آماده هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: