کد خبر: ۱۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
مراسم رونمایی کتاب «فرزندپروری با کفایت» نوشته جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس با ترجمه سیدمهدی موسوی موحد برگزار می‌شود.
بر اساس خبر رسیده، این مراسم روز شنبه (نهم شهریورماه) از ساعت ۱۱ با حضور مترجم اثر، جان فیلیپ لوییس و امیر عسگری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برپا می‌شود.
 

در خبر برگزاری این مراسم عنوان شده است: کتاب «فرزندپروری باکفایت»، نوشته‌ جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس، طرح‌واره‌ درمانی و تحقیقات معتبر در زمینه‌ فرزندپروری را با تجربیات نویسندگان اثر به‌عنوان درمانگر و والد ترکیب کرده است تا راهی عملی، آسان و مستدل در فرزندپروری بگشاید. «فرزندپروری باکفایت» نیازهای عاطفی اساسی را مطرح می‌کند و توضیح می‌دهد چرا تأمین این نیازها برای پرورش سالم فرزندان از نظر روانی لازم است. در این کتاب والدین نسبت به خود دید تازه‌ای می‌یابند و می‌آموزند چگونه از واکنش‌های منجر به خشم پرهیز و روابط را بعد از نزاع و درگیری ترمیم کنند و بتوانند با کودکان و نوجوانان خود رابطه‌ مجدد برقرار کنند.

جان لوییس بنیان‌گذار و رئیس موسسه امید جهانی (در سنگاپور) و مربی مهارت‌های زندگی و مشاور ازدواج است. جان و کارن هر دو عضو متخصص انجمن‌های مشاوره‌ آمریکا و استرالیا به حساب می‌آیند. آن‌ها همچنین مشاوران رسمی انجمن مشاوره‌ سنگاپور هستند. به عنوان بنیان‌گذاران رویکرد فیلم‌درمانی، جان و کارن از محتوای چندرسانه‌ای در کارگاه‌های خود در کلیسا و نهادهای مستقل دیگر استفاده می‌کنند و به آموزش مربیان در حوزه‌ فرزندپروری و ازدواج در سراسر جهان می‌پردازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: