کد خبر: ۱۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که در جلسه‌ای فوق‌العاده مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کردند.
علی رغبتی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تغییرات ایجاد شده در سمت مدیرعاملی این باشگاه اظهار کرد: آقای عرب رسما و کتبا استعفا دادند و در جلسه فوق‌العاده استعفای او پذیرفته شد و آقای انصاری‌فرد را به عنوان جانشین آقای عرب انتخاب کردیم. ان‌شاءالله تشریفات اداری این تصمیم طی می‌شود و انصاری‌فرد به صورت رسمی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر انصاری‌فرد در ساختمان باشگاه پرسپولیس مشغول به کار است، گفت: بله،‌حدود یک ساعت بعد از شروع جلسه تصمیم گرفتیم که با خودش صحبت کنیم. الان هم آقای انصاری‌فرد در ساختمان باشگاه هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دلایل عدم پذیرش استعفای عرب در چند ماه قبل و قبول این استعفا در روزهای اخیر، بیان کرد: البته من در جریان جزئیات جلسه عرب و وزیر ورزش نیستم. به هر حال او صحبت‌هایی با وزیر داشتند که مورد قبول وزیر قرار نگرفته بود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه درباره‌ شایعه‌ای مبنی بر حضور او در باشگاه پرسپولیس با عنوان مدیر عامل توضیح داد: بزرگان و پیشکسوتانی در پرسپولیس وجود دارند که شایسته مدیر عاملی در این باشگاه هستند. من خودم در حوزه دیگری فعالیت دارم و کارم را انجام می‌دهم. من با تمام وجود به خاطر عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس دارم وظایفم را انجام می‌دهم و اگر فکر کنم بعد از ۳۲ سال تجربه در حوزه ورزش می‌توانم تجربیاتم را منتقل کنم این کار را انجام می‌دهم. بحث مدیر عاملی من از فضای مجازی به وجود آمد و هیچ وقت چنین چیزی در واقعیت مطرح نبود.

رغبتی درباره‌ احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون والیبال هم گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم و چند خبر هم راجع به آن دیده‌ام. من در این سال‌ها علاقه به کار در حوزه فدراسیون‌ها نداشتم. در مورد والیبال هم تاکنون نه فکری به آن کردم و نه صحبتی با من شده است. هنوز هم ثبت نامی انجام نشده که ببینیم فضا به چه شکل است. همان طور که راجع به پرسپولیس صحبت کردم بهتر است مسئولیت کار در تمام زمینه‌ها به پیشکسوتان و کارشناسانی سپرده شود که کارآیی بیشتری دارند. من سال‌های زیادی در ورزش حضور داشتم و مدرک تحصیلی‌ام هم دکترای مدیریت ورزشی است. در نتیجه اگر مسئولان ورزش کشور به این نتیجه برسند که من می‌توانم در حوزه‌ای به آنها کمک کنم این کار را انجام می‌دهم. من اهل مصاحبه نیستم. دوستانی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند حتما دلسوزانه این کار را انجام می‌دهند ولی می‌توانند چنین اخباری را از من هم بپرسند که آیا اصلا علاقه یا اصراری به حضور در پست دیگری دارم یا نه. باید بگویم چنین علاقه‌ای ندارم.

او درباره‌ پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان توضیح داد: بازیکنان مطالبات فصل گذشته‌شان را دریافت کردند. مباحثی مطرح شد که پیش پرداخت‌های این فصل باید تا تاریخ یک شهریور پرداخت می‌شد اما چنین موضوعی مطرح نبود. ما تعهد دادیم که در شروع فصل به بازیکنان پرداختی داشته باشیم که حتما این کار را انجام می‌دهیم. در مورد پرداختی به کار فنی هم باید بگویم که تعامل نزدیکی با آنها داریم. و مشکلی از این بابت وجود ندارد. پیش از این شرایطی برای پرداخت به کادر فنی به وجود آمد که امکان انتقال پول فراهم نشد. حتی نتوانستیم این کار را از طریق یک کشور ثالث انجام دهیم. این پول در حال حاضر امانت پیش ماست تا راه حلی برای پرداخت پیدا کند.

رغبتی درباره‌ قرارداد ۷ میلیاردی با شرکت متولی بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه پرسپولیس بیان کرد:‌ هنوز موعد آغاز این قرارداد نرسیده است. اعتقاد ما برای همکاری با این شرکت یک تعامل دو طرفه است و حق و حقوق یکدیگر را در نظر می‌گیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تمام اعضای هیات مدیره در جلسه فوق‌العاده امروز سه‌شنبه حضور داشتند اظهار کرد:  در جلسات هیات مدیره ممکن است نفراتی نتوانند به دلایلی حضور پیدا کنند. برای مثال آقای نبی امروز در سفر خارج از کشور به سر می‌برد ولی با او به صورت تلفنی ارتباط برقرار کردیم. بقیه افراد هیات مدیره هم در جریان تصمیمات جلسه هستند ما مشکلی بابت حضور و غیاب اعضا در جلسات هیات مدیره نداریم. همچنین آقای هاشمی که مدتی در جلسات غایب بودند در جلسه امروز حضور داشتند.

رغبتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیات مدیره پرسپولیس با تغییر روبرو می‌شود گفت: تا این لحظه بنایی بر تغییر هیات مدیره وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: