کد خبر: ۱۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از مشخص شدن قرعه کشورمان در مسابقات جهانی ورزش‌های ساحلی گفت: ۱۶ تیم قدرتمند جهان در این بازی‌ها حضور دارند.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در ابتدا گفت: همان‌طور که کاملا مشخص است ۱۶ تیم بسیار قدرتمند جهان در این بازی‌ها حضور دارند. این مسابقات با وجود این که اولین دوره آن است اما از اهمیت زیادی برخوردار است.

او ادامه داد: به هر حال در گروه سوم مسابقات و به عنوان سرگروه با تیم‌های پاراگوئه، سنگال و اوکراین هم‌گروه شدیم. پاراگوئه از تیم‎های بسیار خوب و میزبان جام جهانی این دوره است و سنگال هم چندین قهرمانی آفریقا را در کارنامه دارد. ضمن این که اوکراین سابقه یکی، دو دوره قهرمانی لیگ اروپا را دارد. به طور کلی در این مسابقات کار آسانی نداریم و باید بازی به بازی پیش برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: تیم ایران نیز یکی از برترین تیم‌های جهان است و همه تیم‌ها احترام زیادی برای ما قائل هستند. اردوهای‌مان را با حضور ۱۶ بازیکن از چند ماه قبل آغاز کردیم و کارهای بدنی و تاکتیکی را در برنامه داریم. امیدواریم که نتایج قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: بی‌تردید بازیکنان ما از همه نظر در خدمت تیم ملی هستند و همه تمرکزشان را روی این مسابقات قرار دادند. با کمیته فوتبال ساحلی برنامه آماده سازی خوبی درنظر گرفتیم که امیدوارم با اجرایی شدن آن بتوانیم با همه توان در مسابقات حاضر شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: