کد خبر: ۱۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
باشگاه استقلال در تلاش است تا با پرداخت بدهی خود به کمیته تعیین وضیعت فدراسیون فوتبال، مجوز حضور بازیکنانی را که هنوز کارت بازی‌ آنها صادر نشده، بگیرد.
تیم فوتبال استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر امکان استفاده از چند بازیکن همچون سیاوش یزدانی، محمد بلبلی، میلاد باقری، هروویه میلیچ را نداشت زیرا کارت بازی بازیکنان استقلال از سوی سازمان لیگ به واسطه بدهی این باشگاه صادر نشد.

مسئولان استقلال در تلاش هستند هر طور شده این مشکل را برطرف کنند تا استراماچونی بتواند در هفته دوم لیگ برتر از همه نفراتش استفاده کند.

استقلال در هفته اول لیگ برتر مجوز حضور ۱۹ بازیکن خود را داشت و این نفرات همراه کاروان استقلال به تبریز سفر کردند.

به طور حتم با تلاش باشگاه استنقلال مشکل نفراتی که هنوز کارت‌ بازی‌شان صادر نشده حل خواهد شد تا تیم با تمام قدرت برابر فولاد خوزستان به میدان رود.

باشگاه استقلال به دنبال تامین منابع مالی است تا با پرداخت بدهی خود به  کمیته تعیین وضیعت پیش از برگزاری هفته دوم لیگ برتر مجوز های لازم را دریافت کند.

تاکنون از سوی سازمان لیگ کارت بازی ۱۹ بازیکن استقلال به نام‌های سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، مرتضی تبزیری، سجاد آقایی، محسن کریمی، علی دشتی و شیخ دیاباته صادر شده است.

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مدارک لازم از سوی باشگاه استقلال باید به سازمان لیگ فرستاده شود تا مجوز های لازم صادر شود.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره بهتر می تواند پاسخگو باشد و از شرایط بازیکنان این تیم که هنوز قراردادهایشان صادر نشده است حرف بزند.

«جمشید نور شرق» رییس کمیته تعیین وضیعت فدراسیون فوتبال در پاسخ به خبرنگار ورزشی ایرنا که چرا کارت بازی تعدادی از بازیکنان استقلال صادر نشده است، گفت: فردا در نشست مطبوعاتی که برگزار خواهیم کرد درباره تمامی مسائل پاسخگوی اهالی رسانه خواهیم بود.

استقلال در هفته دوم مسابقات لیگ برتر پنچشنبه هفتم شهریور ساعت ۱۹ به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال در نخستین بازی خود برابر ماشین سازی تبریز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

تیم استراماچونی بدون امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی مسابقالت لیگ برتر قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: