کد خبر: ۱۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حق‌التدریس شاغلین ۹۷، اضافه‌کار کارکنان اداری، مدارس خارج از کشور، مناطق کمتر برخوردار و طرح جامع پوشش تحصیلی مناطق محروم قول مساعد داد.
 سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه کشور دیدار و گفت و گو کرد.

دو طرف در این دیدار بر پرداخت مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه و تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه‌بندی فرهنگیان از اول مهرماه توافق کردند.

به گزارش روز شنبه وزارت آموزش و پرورش،   در دیدار سید جواد حسینی با نوبخت که در سازمان برنامه ‌و بودجه برگزار شد بر همکاری و مساعدت این سازمان درخصوص اعتبارات آموزش‌ و پرورش توافق شد.

 رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور تأکید کرد: باوجود همه مشکلات بودجه‌ای کشور که به دلیل کارشکنی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور به وجود آمده است اما یکی از دستگاه‌ هایی که بودجه آن کاهش نیافته است، وزارت آموزش ‌و پرورش است.

بر همین اساس طرفین توافق کردند: بند «ک» از تبصره ۱۲ قانون بودجه ۹۸ اجرایی شود و بر اساس آن مجموعه حقوق، حق‌التدریس و حق‌الزحمه نیروهای خرید خدمات به‌صورت ماهانه از اول مهر پرداخت شود.

همچنین در این دیدار مجوز استخدام ۱۲هزار نیرو در قالب ماده ۲۸برای کل کشور صادر و قرار شد به‌طور جداگانه ۲هزار نیرو به‌طور اختصاصی در استان سیستان و بلوچستان استخدام شوند.

 در ادامه این دیدار تخصیص دو هزار میلیارد تومان از اول مهرماه برای اجرای رتبه ‌بندی معلمان و اختصاص دو هزار و۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی مدارس و تخصیص۱۰۰ درصد اعتبارات نوسازی مورد تاکید و تائید قرار گرفت.

یادآوری می شود از بودجه دو هزار و۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و بهسازی مدارس تاکنون ۱۲۰۰میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه ‌و بودجه پرداخت ‌شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: