کد خبر: ۱۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
پیشکسوت تیم استقلال و سرمربی تیم امید این باشگاه با بیان اینکه استقلال در بازی نخستش در لیگ برتر نوزدهم بر حریف برتری داشت گفت: در طول بازی برنامه مشخصی از استقلال ندیدیم و برتری بدون نتیجه در زمین فایده‌ای ندارد.
رضا حسن‌زاده درباره بازی دیروز (جمعه) استقلال مقابل ماشین‌سازی گفت: استقلال در این بازی برتری داشت اما برتری بدون نتیجه فایده‌ای ندارد. ماشین سازی تاکتیک مشخصی داشت و با استفاده از فضای خالی پشت مدافعان ایجاد موقعیت می‌کرد، مانند موقعیت ابتدایی بازی که حسینی با مهاجم حریف تک به تک شد. مدافعان ما باید این فضای خالی را پوشش دهند و این یک امر  بدیهی است. همین‌طور دروازه‌بان هم وقتی تیم جلو کشیده است باید سر ۱۸ قدم ایستاده باشد. این نکاتی است که همه متوجه آن می‌شوند و نیازی نیست استراماچونی آنها را بگوید.

حسن زاده دلایل زیادی را مانند ناهماهنگی، نداشتن آمادگی جسمانی، بازی در خانه رقیب و نیاز استراماچونی به زمان برای آشنا شدن با سطح بازی تیم‌های ایرانی برای باخت دیروز استقلال برشمرد اما دلیل اصلی را اشتباه مدافعان و دروازه‌بان استقلال دانست.

او گفت: اگر کنار استراماچونی، یک مربی ایرانی قرار می‌گرفت، صد درصد به بازیکنان می‌گفت که کجا قرار بگیرند و حتی بهتر از مترجم می‌توانست به سرمربی کمک کند تا حرف‌هایش را کامل به بازیکنان برساند.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه بازیکنان نباید بی تفاوت باشند گفت: آنها باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و برد و باخت برایشان مهم باشد.

سرمربی تیم امید استقلال در مورد وضعیت تیم خودش هم گفت: اخیرا با تیم خوب عقاب بازی داشتیم و توانستیم یک بر صفر این بازی را ببریم. فکر نمی‌کردم لیگ برتر امید کشور در چنین سطح بالایی باشد، طوری که هفت یا هشت تیم خوب در این لیگ حضور دارند و سطح این لیگ را بین لیگ یک و دو بزرگسالان می‌دانم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: